FANDOM

Sent Kitsas ir Nevis
Flag of Saint Kitts and Nevis
LocationSaintKittsAndNevis
Vietininkas Sent Kitse ir Nevyje
Angliškai Saint Kitts and Nevis
Vokiškai St. Kitts und Nevis
Prancūziškai Saint-Christophe-et-Niévès
Rusiškai Сент-Китс и Невис

Sent Kitsas ir Nevis – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Sent Kitse ir Nevyje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Chimeržuvės
Chimeržuvės100
1
  • 100px|link=Hydrolagus alberti
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hydrolagus alberti</td><td class="smwtype_str">Hydrolagus alberti</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
3
  • 100px|link=Diplectrum radiale
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Diplectrum radiale</td><td class="smwtype_str">Diplectrum radiale</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
66
  • 100px|link=Agave caribaeicola
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agave caribaeicola</td><td class="smwtype_str">Agave caribaeicola</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
154
  • 100px|link=Acacia tortuosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acacia tortuosa</td><td class="smwtype_str">Acacia tortuosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
105
  • 100px|link=Actitis macularius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Actitis macularius</td><td class="smwtype_str">Actitis macularius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
9
  • 100px|link=Bulla striata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bulla striata</td><td class="smwtype_str">Bulla striata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
20
  • 100px|link=Aetobatus narinari
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aetobatus narinari</td><td class="smwtype_str">Aetobatus narinari</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
122
  • 100px|link=Acanthostracion quadricornis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acanthostracion quadricornis</td><td class="smwtype_str">Acanthostracion quadricornis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žinduoliai
Žinduoliai0
3
  • 100px|link=Megaptera novaeangliae
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Megaptera novaeangliae</td><td class="smwtype_str">Megaptera novaeangliae</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Sent Kitse ir Nevyje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aterinžuvės
Aterinžuvės153
1
  • 100px|link=Atherinomorus stipes
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atherinomorus stipes</td><td class="smwtype_str">Atherinomorus stipes</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Atogrąžinė audronaša, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atogrąžinė audronaša</td><td class="smwtype_str">Puffinus lherminieri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Beriksažuvės
Beriksažuvės46
5
  • 100px|link=Diretmoides pauciradiatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Diretmoides pauciradiatus</td><td class="smwtype_str">Diretmoides pauciradiatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės637
6
  • 100px|link=Benthocometes robustus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Benthocometes robustus</td><td class="smwtype_str">Benthocometes robustus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cephalaspidea
Cephalaspidea0
1
  • 100px|link=Bulla striata
Cetartiodactyla
Cetartiodactyla187
3
  • 100px|link=Megaptera novaeangliae
  • pilnas sąrašas
Chimaeriformes
Chimaeriformes63
1
  • 100px|link=Hydrolagus alberti
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
31
  • 100px|link=Astrapogon stellatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Astrapogon stellatus</td><td class="smwtype_str">Astrapogon stellatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
8
  • 100px|link=Bubulcus ibis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bubulcus ibis</td><td class="smwtype_str">Bubulcus ibis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Coccyzus americanus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coccyzus americanus</td><td class="smwtype_str">Coccyzus americanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės21
6
  • 100px|link=Bathypterois bigelowi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bathypterois bigelowi</td><td class="smwtype_str">Bathypterois bigelowi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gelminiai beriksai
Gelminiai beriksai112
1
  • 100px|link=Gibberichthys pumilus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gibberichthys pumilus</td><td class="smwtype_str">Gibberichthys pumilus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Fulica caribaea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fulica caribaea</td><td class="smwtype_str">Fulica caribaea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
9
  • 100px|link=Brazilinis kormoranas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brazilinis kormoranas</td><td class="smwtype_str">Phalacrocorax brasilianus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpžuvės
Karpžuvės319
1
  • 100px|link=Carassius auratus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Carassius auratus</td><td class="smwtype_str">Carassius auratus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Antilinė zenaida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antilinė zenaida</td><td class="smwtype_str">Zenaida aurita</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katrykliai
Katrykliai83
8
  • 100px|link=Apristurus canutus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Apristurus canutus</td><td class="smwtype_str">Apristurus canutus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys500
3
  • 100px|link=Chaunax suttkusi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chaunax suttkusi</td><td class="smwtype_str">Chaunax suttkusi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Menkiažuvės
Menkiažuvės618
13
  • 100px|link=Bregmaceros atlanticus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bregmaceros atlanticus</td><td class="smwtype_str">Bregmaceros atlanticus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Myctophiformes
Myctophiformes387
11
  • 100px|link=Bolinichthys distofax
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bolinichthys distofax</td><td class="smwtype_str">Bolinichthys distofax</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
2
  • 100px|link=Conus princeps
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Conus princeps</td><td class="smwtype_str">Conus princeps</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notacanthiformes
Notacanthiformes58
1
  • 100px|link=Halosaurus ovenii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Halosaurus ovenii</td><td class="smwtype_str">Halosaurus ovenii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Orectolobiformes
Orectolobiformes75
1
  • 100px|link=Ginglymostoma cirratum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ginglymostoma cirratum</td><td class="smwtype_str">Ginglymostoma cirratum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
8
  • 100px|link=Achirus declivis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Achirus declivis</td><td class="smwtype_str">Achirus declivis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Polymixiiformes
Polymixiiformes15
2
  • 100px|link=Polymixia lowei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Polymixia lowei</td><td class="smwtype_str">Polymixia lowei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
6
  • 100px|link=Acanthostracion quadricornis
  • pilnas sąrašas
Rajiformes
Rajiformes1,037
5
  • 100px|link=Aetobatus narinari
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Erelis žuvininkas, Velo Steve - Osprey (by-sa), Pandion haliaetus -California -two on nest-8, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Erelis žuvininkas</td><td class="smwtype_str">Pandion haliaetus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Saulėžuvės
Saulėžuvės93
2
  • 100px|link=Cyttopsis rosea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cyttopsis rosea</td><td class="smwtype_str">Cyttopsis rosea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Silkiažuvės
Silkiažuvės531
1
  • 100px|link=Anchoa lamprotaenia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anchoa lamprotaenia</td><td class="smwtype_str">Anchoa lamprotaenia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
4
  • 100px|link=Bellator brachychir
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bellator brachychir</td><td class="smwtype_str">Bellator brachychir</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Squaliformes
Squaliformes239
6
  • 100px|link=Centrophorus granulosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Centrophorus granulosus</td><td class="smwtype_str">Centrophorus granulosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stintžuvės
Stintžuvės425
1
  • 100px|link=Argentina stewarti
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argentina stewarti</td><td class="smwtype_str">Argentina stewarti</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
4
  • 100px|link=Bryx dunckeri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bryx dunckeri</td><td class="smwtype_str">Bryx dunckeri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
36
  • 100px|link=Actitis macularius
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
8
  • 100px|link=Ahlia egmontis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ahlia egmontis</td><td class="smwtype_str">Ahlia egmontis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Bankivinė višta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bankivinė višta</td><td class="smwtype_str">Gallus gallus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
5
  • 100px|link=Euleptorhamphus velox
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Euleptorhamphus velox</td><td class="smwtype_str">Euleptorhamphus velox</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Dominikinis mangas, 100px, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dominikinis mangas</td><td class="smwtype_str">Anthracothorax dominicus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švietenžuvės
Švietenžuvės669
5
  • 100px|link=Argyripnus atlanticus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argyripnus atlanticus</td><td class="smwtype_str">Argyripnus atlanticus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Keršasis tulžys, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Keršasis tulžys</td><td class="smwtype_str">Megaceryle alcyon</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
23
  • 100px|link=Bananinis parulidas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bananinis parulidas</td><td class="smwtype_str">Coereba flaveola</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Bahaminė antis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bahaminė antis</td><td class="smwtype_str">Anas bahamensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Sent Kitse ir Nevyje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Arbatmediečiai
Arbatmediečiai0
1
  • 100px|link=Freziera undulata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Freziera undulata</td><td class="smwtype_str">Freziera undulata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Arekiečiai
Arekiečiai0
1
  • 100px|link=Thrinax radiata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Thrinax radiata</td><td class="smwtype_str">Thrinax radiata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Aroniečiai
Aroniečiai0
1
  • 100px|link=Epipremnum pinnatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Epipremnum pinnatum</td><td class="smwtype_str">Epipremnum pinnatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai0
9
  • 100px|link=Cyanthillium cinereum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cyanthillium cinereum</td><td class="smwtype_str">Cyanthillium cinereum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Batales
Batales0
1
  • 100px|link=Cleome gynandra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cleome gynandra</td><td class="smwtype_str">Cleome gynandra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
11
  • 100px|link=Asystasia gangetica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Asystasia gangetica</td><td class="smwtype_str">Asystasia gangetica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
10
  • 100px|link=Ipomoea hederifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ipomoea hederifolia</td><td class="smwtype_str">Ipomoea hederifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
13
  • 100px|link=Bastardia viscosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bastardia viscosa</td><td class="smwtype_str">Bastardia viscosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
3
  • 100px|link=Cerasus pseudocerasus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerasus pseudocerasus</td><td class="smwtype_str">Cerasus pseudocerasus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
15
  • 100px|link=Brachionidium sherringii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brachionidium sherringii</td><td class="smwtype_str">Brachionidium sherringii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
5
  • 100px|link=Calotropis procera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calotropis procera</td><td class="smwtype_str">Calotropis procera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
12
  • 100px|link=Achyranthes aspera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Achyranthes aspera</td><td class="smwtype_str">Achyranthes aspera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
2
  • 100px|link=Capparis cynophallophora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Capparis cynophallophora</td><td class="smwtype_str">Capparis cynophallophora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
3
  • 100px|link=Croton astroites
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Croton astroites</td><td class="smwtype_str">Croton astroites</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Komeliniečiai
Komeliniečiai0
3
  • 100px|link=Callisia fragrans
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Callisia fragrans</td><td class="smwtype_str">Callisia fragrans</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
2
  • 100px|link=Agave caribaeicola
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai0
1
  • 100px|link=Erythroxylum oxycarpum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Erythroxylum oxycarpum</td><td class="smwtype_str">Erythroxylum oxycarpum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
10
  • 100px|link=Clidemia hirta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clidemia hirta</td><td class="smwtype_str">Clidemia hirta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
2
  • 100px|link=Bursera simaruba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bursera simaruba</td><td class="smwtype_str">Bursera simaruba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
6
  • 100px|link=Cucurbita moschata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cucurbita moschata</td><td class="smwtype_str">Cucurbita moschata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
9
  • 100px|link=Bourreria baccata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bourreria baccata</td><td class="smwtype_str">Bourreria baccata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Podostemales
Podostemales0
1
  • 100px|link=Cipoia inserta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cipoia inserta</td><td class="smwtype_str">Cipoia inserta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pupiečiai
Pupiečiai0
24
  • 100px|link=Acacia tortuosa
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
3
  • 100px|link=Krameria ixine
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Krameria ixine</td><td class="smwtype_str">Krameria ixine</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
2
  • 100px|link=Clavija mezii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clavija mezii</td><td class="smwtype_str">Clavija mezii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
15
  • 100px|link=Chomelia sessilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chomelia sessilis</td><td class="smwtype_str">Chomelia sessilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Restionales
Restionales0
1
  • 100px|link=Lepyrodia muelleri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lepyrodia muelleri</td><td class="smwtype_str">Lepyrodia muelleri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Rizoforiečiai
Rizoforiečiai0
2
  • 100px|link=Cassipourea malosana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cassipourea malosana</td><td class="smwtype_str">Cassipourea malosana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
3
  • 100px|link=Coccoloba diversifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coccoloba diversifolia</td><td class="smwtype_str">Coccoloba diversifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Smaugikiečiai
Smaugikiečiai0
1
  • 100px|link=Gyminda latifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gyminda latifolia</td><td class="smwtype_str">Gyminda latifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
43
  • 100px|link=Andropogon glomeratus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Andropogon glomeratus</td><td class="smwtype_str">Andropogon glomeratus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
4
  • 100px|link=Anemone hemsleyi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anemone hemsleyi</td><td class="smwtype_str">Anemone hemsleyi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
1
  • 100px|link=Cryptandra multispina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cryptandra multispina</td><td class="smwtype_str">Cryptandra multispina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.