FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Selar
Selar

? Selar Bleeker, 1851, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio (Carangidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Angola (1), Australija (2), Bachreinas (1), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Beninas (1), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (1), Britų Mergelių salos (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Džibutis (1), Ekvadoras (1), Eritrėja (1), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (2), Gabonas (1), Gajana (1), Gana (1), Grenada (1), Gruzija (1), Guamas (1), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Hondūras (1), Honkongas (2), Indija (2), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (4), Iranas (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jemenas (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kamerūnas (1), Kanada (1), Kataras (1), Kenija (1), Kinija (2), Kiribatis (1), Kolumbija (1), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Kuko Salos (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Malaizija (2), Maršalo salos (1), Mauricijus (1), Meksika (2), Mianmaras (2), Mikronezija (1), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (1), Nigerija (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (2), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Portugalija (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (1), Saliamono Salos (2), Salvadoras (1), Samoa (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (2), Seišeliai (1), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (1), Singapūras (2), Sudanas (1), Surinamas (1), Tailandas (2), Taivanas (1), Tanzanija (1), Terksas ir Kaikosas (1), Togas (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Vanuatu (1), Venesuela (1), Vietnamas (2), Čilė (1), Šri Lanka (2), Šv. Elenos sala (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Selar boops Cuvier, 1833
  2.  ? Selar crumenophthalmus Bloch, 1793

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Selar. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125942 on 2011-02-19

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      2 rūšys
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
(Selar)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Stauridinės
(Carangidae)

Išnašos Redaguoti