FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Scomberoides
Scomberoides

? Scomberoides Lacepède, 1801, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio (Carangidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Angola (1), Australija (7), Bachreinas (1), Brazilija (1), Brunėjus (1), Džibutis (2), Eritrėja (2), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (7), Guamas (1), Honkongas (1), Indija (4), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (5), Irakas (1), JAV mažosios salos (1), Japonija (5), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kalėdų sala (1), Kambodža (2), Kenija (4), Kinija (3), Kiribatis (2), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Komorai (2), Madagaskaras (3), Malaizija (2), Maršalo salos (1), Mauricijus (3), Mianmaras (1), Mikronezija (1), Mozambikas (5), Naujoji Kaledonija (2), Nigeris (1), Omanas (3), Pakistanas (4), Papua Naujoji Gvinėja (5), Pietų Afrikos Respublika (5), Prancūzija (2), Prancūzijos Polinezija (1), Reunjonas (1), Saliamono Salos (2), Samoa (2), Saudo Arabija (3), Seišeliai (2), Singapūras (3), Somalis (1), Sudanas (2), Tailandas (4), Taivanas (3), Tanzanija (3), Tonga (1), Vanuatu (1), Vietnamas (3), Šri Lanka (5)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Scomberoides commersonnianus Lacepède, 1801
  2.  ? Scomberoides lysan Forsskål, 1775
  3.  ? Scomberoides tala Cuvier, 1832
  4.  ? Scomberoides tol Cuvier, 1832

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      4 rūšys
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
(Scomberoides)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Stauridinės
(Carangidae)

Išnašos Redaguoti