FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Schoepfiaceae
Schoepfiaceae

? Schoepfiaceae Blume, 1850, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Santalales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angilija (1), Argentina (6), Aruba (1), Australija (3), Bahamai (2), Bangladešas (1), Belizas (1), Beninas (2), Bolivija (8), Botsvana (1), Brazilija (5), Britų Mergelių salos (1), Burkina Fasas (2), Burundis (4), Butanas (3), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dominikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (2), Ekvadoras (1), Etiopija (4), Gabonas (2), Gana (2), Gvadelupa (1), Gvatemala (2), Gvinėja (3), Haitis (1), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (4), Indonezija (2), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (2), Japonija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kambodža (1), Kamerūnas (4), Kenija (4), Kinija (21), Kolumbija (1), Komorai (1), Kongas (2), Kongo Demokratinė Respublika (3), Kosta Rika (2), Kuba (3), Liberija (1), Madagaskaras (1), Majotas (1), Malavis (4), Malis (1), Mauricijus (1), Meksika (5), Mianmaras (2), Mozambikas (3), Namibija (2), Nepalas (4), Nigerija (3), Nigeris (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Pakistanas (1), Panama (2), Peru (7), Pietų Afrikos Respublika (2), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (3), Reunjonas (1), Ruanda (3), Salvadoras (2), Senegalas (1), Sent Lusija (1), Siera Leonė (3), Sudanas (3), Surinamas (1), Tailandas (2), Taivanas (2), Tanzanija (7), Togas (1), Uganda (5), Venesuela (6), Vietnamas (1), Zambija (3), Zimbabvė (3), Čadas (1), Čilė (12), Žaliasis Kyšulys (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Arjona ?, ?
  2.  ? Quinchamalium ?, ?
  3.  ? Schoepfia Schreb., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 11 šeimų  
   
  Eilė
Santaliečiai
(Santalales)
   
        ? rūšių
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Schoepfiaceae)
  ? genčių  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti