FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Schlegeliaceae
Schlegeliaceae

? Schlegeliaceae A.H.Gentry, Reveal, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Lamiales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Australija (19), Bangladešas (1), Belizas (1), Beninas (2), Brazilija (9), Burundis (1), Butanas (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (2), Ekvadoras (10), Etiopija (2), Fidžis (1), Filipinai (1), Gabonas (1), Gajana (2), Gana (1), Guamas (1), Gvatemala (4), Gvinėja (4), Haitis (1), Hondūras (1), Indija (1), Indonezija (1), Ispanija (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kambodža (1), Kamerūnas (4), Kenija (1), Kinija (1), Kolumbija (17), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (12), Kuba (2), Kuko Salos (1), Laosas (1), Liberija (1), Madagaskaras (3), Malaizija (1), Malavis (1), Malis (1), Marianos Šiaurinės Salos (1), Meksika (3), Mianmaras (1), Mozambikas (1), Namibija (1), Naujoji Zelandija (8), Nepalas (1), Nigerija (2), Nikaragva (4), Pakistanas (1), Panama (18), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (6), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (1), Prancūzijos Gviana (5), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (3), Ruanda (1), Samoa (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Senegalas (1), Siera Leonė (2), Surinamas (3), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (2), Togas (1), Tonga (1), Uganda (2), Vanuatu (1), Venesuela (8), Vietnamas (1), Volisas ir Futūna (1), Zambija (1), Zimbabvė (1), Šri Lanka (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (1).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Exarata ?, ?
  2.  ? Gibsoniothamnus ?, ?
  3.  ? Schlegelia Miq., ?
  4.  ? Synapsis ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 11 šeimų  
   
  Eilė
Notreliečiai
(Lamiales)
   
        ? rūšių
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Schlegeliaceae)
  ? genčių  
         
  dar 67 eilės  

Išnašos Redaguoti