FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Schisandraceae
Schisandra rubriflora
Schisandraceae

? Schisandraceae Blume, 1830, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Illiciales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (4), Australija (2), Butanas (3), Danija (1), Dominikos Respublika (1), Egiptas (3), Filipinai (5), Gvatemala (1), Honkongas (4), Indija (8), Indonezija (6), Iranas (7), Ispanija (1), Japonija (6), Jungtinė Karalystė (9), Jungtinės Amerikos Valstijos (10), Kambodža (1), Kazachija (2), Kinija (54), Kirgizija (2), Kuba (1), Laosas (7), Libanas (2), Makao (1), Malaizija (7), Meksika (2), Mianmaras (11), Nepalas (4), Pakistanas (1), Panama (1), Peru (1), Pietų Korėja (3), Rusija (1), Saudo Arabija (1), Singapūras (2), Tadžikija (3), Tailandas (7), Taivanas (10), Turkija (2), Turkmėnija (3), Ukraina (1), Uzbekija (3), Vietnamas (22), Vokietija (2), Šri Lanka (2). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Pažeidžiami (1), Nekeliantys susirūpinimo (1).

Gentys Redaguoti

  1. Žvaigždanyžis - Illicium L., ? [32]
  2. Kuokulas - Kadsura ?, ? [16]
  3. Citrinvytis - Schisandra Michx., ? [23]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 1 šeima  
   
  Eilė
Žvaigždanyžiečiai
(Illiciales)
   
        1 Rūšis
([[]])
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Schisandraceae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 67 eilės  

Išnašos Redaguoti