FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Zeidae
Saulažuvinės

Saulažuvinės - Zeidae Latreille, 1825, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Zeiformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (3), Alžyras (1), Angola (3), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (1), Australija (11), Bahamai (1), Belizas (2), Beninas (3), Bisau Gvinėja (3), Brazilija (2), Danija (1), Dominika (1), Dramblio Kaulo Krantas (3), Ekvadoras (1), Filipinai (4), Gabonas (4), Gana (3), Graikija (1), Gvadelupa (1), Gvinėja (3), Hondūras (1), Indonezija (3), Islandija (1), Ispanija (4), Italija (2), Izraelis (1), Japonija (7), Jemenas (1), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (11), Kamerūnas (3), Kanada (3), Kenija (1), Kinija (2), Kipras (1), Kolumbija (4), Kongo Demokratinė Respublika (3), Kosta Rika (1), Kroatija (1), Kuba (1), Libanas (1), Liberija (4), Libija (1), Madagaskaras (4), Marokas (3), Mauricijus (2), Mauritanija (2), Meksika (5), Mianmaras (1), Mozambikas (2), Namibija (3), Naujoji Kaledonija (4), Naujoji Zelandija (8), Nigerija (3), Nikaragva (2), Norvegija (1), Panama (1), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (6), Pietų Korėja (2), Portugalija (3), Prancūzija (6), Prancūzijos Pietų Sritys (1), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (3), Rusija (1), Saudo Arabija (2), Senegalas (3), Sent Kitsas ir Nevis (1), Siera Leonė (4), Somalis (5), Taivanas (6), Tanzanija (1), Togas (4), Tunisas (1), Turkija (1), Urugvajus (1), Vakarų Sachara (3), Vanuatu (2), Venesuela (2), Vokietija (1), Čilė (1), Švedija (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Cyttopsis Gill, 1862
  2.  ? Cyttus Guenthe, 1860
  3.  ? Zenopsis Gill, 1862 [10]
  4.  ? Zeus Linnaeus, 1758 [24]
  5.  ? Zeuss ?, ? [1]

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Zeidae. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125617 on 2011-02-19

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 7 šeimos  
   
  Būrys
Saulėžuvės
(Zeiformes)
   
        50 rūšių
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Saulažuvinės
(Zeidae)
  6 gentys  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti