FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Sarcolaenaceae
Sarcolaenaceae

? Sarcolaenaceae Caruel, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Theales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (2), Alžyras (1), Argentina (5), Australija (8), Austrija (2), Belgija (1), Belizas (1), Bolivija (8), Brazilija (3), Britų Mergelių salos (1), Danija (1), Dominikos Respublika (2), Ekvadoras (5), Eritrėja (1), Etiopija (4), Fidžis (1), Graikija (1), Gruzija (1), Gvatemala (4), Gvinėja (1), Hondūras (3), Honkongas (1), Indija (4), Ispanija (5), Italija (2), JAV Mergelių salos (2), Jamaika (1), Japonija (3), Jungtinė Karalystė (4), Jungtinės Amerikos Valstijos (11), Kambodža (2), Kamerūnas (1), Kanada (2), Kenija (3), Kinija (3), Kolumbija (5), Kosta Rika (4), Kuba (1), Lenkija (1), Lesotas (1), Madagaskaras (65), Malaizija (1), Malis (1), Marokas (1), Mauritanija (1), Meksika (32), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (4), Nikaragva (4), Norvegija (4), Nyderlandai (4), Nyderlandų Antilai (1), Panama (4), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (1), Peru (5), Pietų Afrikos Respublika (15), Pietų Korėja (2), Portugalija (3), Prancūzija (4), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (2), Rumunija (2), Rusija (1), Saliamono Salos (2), Salvadoras (2), Senegalas (1), Sirija (1), Sudanas (1), Suomija (2), Taivanas (3), Tanzanija (4), Urugvajus (2), Venesuela (2), Vengrija (2), Vokietija (4), Zambija (1), Zimbabvė (1), Čilė (2), Šv. Elenos sala (2), Švedija (4), Šveicarija (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (6), Nykstantys (4), Beveik nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (5).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Eremolaena ?, ?
  2.  ? Leptolaena ?, ?
  3.  ? Mediusella ?, ?
  4.  ? Pentachlaena ?, ?
  5.  ? Perrierodendron ?, ?
  6.  ? Rhodolaena ?, ?
  7.  ? Sarcolaena ?, ?
  8.  ? Schizolaena ?, ?
  9.  ? Xerochlamys ?, ?
  10.  ? Xyloolaena ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 12 šeimų  
   
  Eilė
Arbatmediečiai
(Theales)
   
        ? rūšių
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Sarcolaenaceae)
  ? genčių  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti