FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Sapindus
Starr 050407-6253 Sapindus saponaria
Sapindus

Sapindas - Sapindus L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Sapindales) eilės (Sapindaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Alžyras (1), Argentina (1), Australija (1), Belizas (1), Bolivija (1), Brazilija (1), Burundis (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Ekvadoras (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Gabonas (1), Graikija (1), Grenada (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Haitis (1), Hondūras (1), Indija (1), Indonezija (3), Ispanija (3), Italija (1), Japonija (3), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kinija (3), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Kuba (2), Laosas (2), Majotas (1), Marokas (1), Martinika (1), Meksika (2), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (1), Nikaragva (1), Nyderlandai (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (1), Peru (1), Portugalija (2), Prancūzija (3), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Reunjonas (1), Salvadoras (1), Samoa (1), Surinamas (1), Tailandas (2), Taivanas (1), Tanzanija (2), Trinidadas ir Tobagas (1), Venesuela (1), Vietnamas (1), Vokietija (1), Šri Lanka (2), Švedija (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Sapindus delavayi Franch., Radlk., 1890
  2.  ? Sapindus drummondii Hook., Arn., 1838
  3.  ? Sapindus rarak DC., 1824
  4.  ? Sapindus saponaria L., 1753
  5.  ? Sapindus tomentosus Kurz, 1875
  6.  ? Sapindus trifoliatus L., 1753

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 15 šeimų  
      6 rūšys
  Eilė
Muileniečiai
(Sapindales)
    Gentis
Sapindas
(Sapindus)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Sapindaceae)

  dar 66 eilės   dar 24 gentys  

Išnašos Redaguoti