FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Salmoniformes
Salmoniformes

Lašišažuvės - Salmoniformes Agassiz, 1850, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės būrys.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama būrio rūšys (skliaustuose nurodytas šio būrio šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Airija (5), Albanija (1), Alžyras (1), Argentina (9), Armėnija (1), Australija (9), Austrija (6), Azerbaidžanas (1), Bolivija (1), Bosnija ir Hercegovina (1), Brazilija (1), Danija (10), Ekvadoras (1), Estija (1), Etiopija (1), Farerai (1), Folklando (Malvinų) Salos (1), Graikija (2), Grenlandija (9), Gruzija (1), Indija (3), Iranas (1), Islandija (4), Ispanija (5), Italija (7), Izraelis (2), Japonija (23), Jungtinė Karalystė (12), Jungtinės Amerikos Valstijos (57), Kamerūnas (1), Kanada (48), Kazachija (1), Kenija (1), Kinija (6), Kirgizija (1), Kroatija (1), Lenkija (6), Lesotas (2), Makedonija (1), Marokas (5), Meksika (10), Mongolija (3), Naujoji Zelandija (5), Norvegija (11), Nyderlandai (6), Panama (3), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (3), Pietų Korėja (3), Portugalija (2), Prancūzija (13), Rumunija (5), Rusija (34), Saudo Arabija (1), Senegalas (1), Sirija (1), Slovėnija (3), Suomija (9), Svazilandas (1), Taivanas (13), Turkija (2), Ukraina (8), Venesuela (2), Vengrija (2), Vokietija (14), Čekija (1), Čilė (2), Šiaurės Korėja (6), Švedija (26), Šveicarija (10)..

Šeimos Redaguoti

  1. Lašišinės - Salmonidae Agassiz, 1850 [18-295]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

Būrys
Lašišažuvės
(Salmoniformes)
  1 Šeima
([[]])
  18 genčių   295 rūšys
         
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)

  dar 45 būriai

Išnašos Redaguoti