FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Sabiaceae
Sabiaceae

? Sabiaceae Blume, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Ranunculales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (21), Bangladešas (3), Belizas (1), Bolivija (24), Brazilija (37), Butanas (2), Dominikos Respublika (2), Ekvadoras (25), Filipinai (3), Gajana (1), Gruzija (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (5), Hondūras (6), Honkongas (3), Indija (10), Indonezija (4), Ispanija (1), Japonija (8), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (9), Kambodža (1), Kinija (35), Kolumbija (24), Kosta Rika (10), Kuba (1), Laosas (3), Malaizija (4), Martinika (1), Meksika (15), Mianmaras (7), Naujoji Zelandija (2), Nepalas (6), Nikaragva (6), Panama (10), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (8), Peru (38), Pietų Korėja (3), Portugalija (1), Puerto Rikas (1), Salvadoras (3), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Singapūras (2), Surinamas (2), Tailandas (6), Taivanas (8), Urugvajus (8), Venesuela (12), Vietnamas (8), Čilė (10), Šri Lanka (3). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (2), Pažeidžiami (2), Trūksta duomenų (1).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Lorenzanea ?, ?
  2. Nektarenis - Meliosma Blume, ?
  3.  ? Ophiocaryon ?, ?
  4.  ? Sabia ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
   
  Eilė
Vėdryniečiai
(Ranunculales)
   
        3 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Sabiaceae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti