FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Pluvialis
Pluvialis squatarola1

Sėjikai - Pluvialis Brisson, 1760, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Charadriiformes) būrio (Charadriidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Airija (3), Alžyras (1), Amerikos Samoa (2), Angilija (1), Angola (1), Antigva ir Barbuda (2), Argentina (2), Aruba (1), Australija (4), Austrija (2), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belgija (1), Belizas (1), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (1), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (2), Danija (4), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Egiptas (2), Ekvadoras (1), Estija (3), Etiopija (1), Farerai (1), Fidžis (2), Filipinai (3), Gajana (2), Gambija (1), Graikija (2), Grenada (2), Grenlandija (3), Guamas (2), Gvadelupa (2), Gvatemala (2), Gvinėja (1), Haitis (1), Hondūras (1), Honkongas (2), Indija (3), Indonezija (3), Iranas (1), Islandija (1), Ispanija (4), Italija (2), Izraelis (2), JAV Mergelių salos (2), JAV mažosios salos (2), Jamaika (2), Japonija (4), Jemenas (2), Jungtiniai Arabų Emyratai (2), Jungtinė Karalystė (4), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kaimanų salos (2), Kanada (4), Kazachija (3), Kenija (1), Kinija (3), Kipras (1), Kiribatis (2), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (2), Kuba (1), Kuko Salos (2), Laosas (1), Latvija (2), Lenkija (2), Lietuva (1), Madagaskaras (1), Malaizija (3), Marianos Šiaurinės Salos (3), Marokas (3), Martinika (1), Maršalo salos (3), Mauricijus (1), Mauritanija (2), Meksika (3), Mianmaras (1), Mikronezija (2), Mongolija (1), Mozambikas (1), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (2), Naujoji Zelandija (2), Nepalas (1), Nikaragva (1), Norfolkas (1), Norvegija (4), Nyderlandai (4), Nyderlandų Antilai (2), Omanas (1), Pakistanas (2), Palestina (1), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (3), Paragvajus (1), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (3), Pietų Korėja (3), Portugalija (3), Prancūzija (4), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (3), Rumunija (2), Rusija (4), Rytų Timoras (1), Saliamono Salos (2), Salvadoras (1), Samoa (2), Seišeliai (1), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (2), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Singapūras (2), Somalis (2), Suomija (3), Surinamas (1), Svazilandas (1), Tailandas (3), Taivanas (3), Tanzanija (2), Terksas ir Kaikosas (1), Togas (1), Tokelau (1), Tonga (2), Trinidadas ir Tobagas (2), Tunisas (2), Turkija (1), Tuvalu (1), Uganda (1), Urugvajus (1), Vanuatu (2), Venesuela (3), Vengrija (2), Vietnamas (1), Vokietija (2), Zimbabvė (2), Čekija (1), Čilė (2), Šiaurės Korėja (1), Šri Lanka (3), Švedija (4), Šveicarija (1). 

Rūšys Redaguoti

  1. Dirvinis sėjikas - Pluvialis apricaria Linnaeus, 1758
  2.  ? Pluvialis dominica Muller, 1776
  3.  ? Pluvialis fulva Gmelin, 1789
  4. Jūrinis sėjikas - Pluvialis squatarola Linnaeus, 1758

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Pluvialis Brisson, 1760. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=159134 on 2011-02-19
  • Nomenclator Zoologicus Žr.
  • Urban, E.K., C.H. Fry & S. Keith (1986). The Birds of Africa, Volume II. Academic Press, London. Žr.
  • Pluvialis. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 18 šeimų  
      4 rūšys
  Būrys
Sėjikiniai paukščiai
(Charadriiformes)
    Gentis
Sėjikai
(Pluvialis)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Sėjikiniai
(Charadriidae)

  dar 27 būriai   dar 14 genčių  

Išnašos Redaguoti