FANDOM

Rytų Timoras
Flag of East Timor
LocationEastTimor
Vietininkas Rytų Timore
Angliškai East Timor
Vokiškai Osttimor
Prancūziškai Timor oriental
Rusiškai Восточный Тимор

Rytų Timoras – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Rytų Timore aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Lelijainiai
Lelijainiai0
9
  • 100px|link=Arthraxon hispidus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arthraxon hispidus</td><td class="smwtype_str">Arthraxon hispidus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
66
  • 100px|link=Aerva timorensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aerva timorensis</td><td class="smwtype_str">Aerva timorensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
120
  • 100px|link=Actitis hypoleucos
  • pilnas sąrašas
Ropliai
Ropliai120
1
  • 100px|link=Cerberus rynchops
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerberus rynchops</td><td class="smwtype_str">Cerberus rynchops</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Rytų Timore aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
10
  • 100px|link=Baltaskruostis garnys, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltaskruostis garnys</td><td class="smwtype_str">Egretta novaehollandiae</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Cacomantis variolosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cacomantis variolosus</td><td class="smwtype_str">Cacomantis variolosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Amaurornis phoenicurus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amaurornis phoenicurus</td><td class="smwtype_str">Amaurornis phoenicurus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Mažasis kormoranas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mažasis kormoranas</td><td class="smwtype_str">Phalacrocorax melanoleucos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
12
  • 100px|link=Baltagurklis karvelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltagurklis karvelis</td><td class="smwtype_str">Columba vitiensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kraginiai paukščiai
Kraginiai paukščiai0
2
  • 100px|link=Paprastasis mažasis kragas, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastasis mažasis kragas</td><td class="smwtype_str">Tachybaptus ruficollis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lėliniai paukščiai
Lėliniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Caprimulgus affinis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caprimulgus affinis</td><td class="smwtype_str">Caprimulgus affinis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Papūginiai paukščiai
Papūginiai paukščiai0
4
  • 100px|link=Geltonskruostis kakadu
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geltonskruostis kakadu</td><td class="smwtype_str">Cacatua sulphurea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Tyto alba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Tyto alba</td><td class="smwtype_str">Tyto alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
9
  • 100px|link=Australinis vanagas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Australinis vanagas</td><td class="smwtype_str">Accipiter fasciatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Squamata
Squamata110
1
  • 100px|link=Cerberus rynchops
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
13
  • 100px|link=Actitis hypoleucos
  • pilnas sąrašas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Bankivinė višta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bankivinė višta</td><td class="smwtype_str">Gallus gallus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Baltapilvė salangana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltapilvė salangana</td><td class="smwtype_str">Collocalia esculenta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Mėlynuodegis bitininkas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mėlynuodegis bitininkas</td><td class="smwtype_str">Merops philippinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
48
  • 100px|link=Amandava amandava, Amandava amandava - immature male, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amandava amandava</td><td class="smwtype_str">Amandava amandava</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Australinė pilkoji antis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Australinė pilkoji antis</td><td class="smwtype_str">Anas superciliosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Rytų Timore aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
6
  • 100px|link=Avicennia marina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Avicennia marina</td><td class="smwtype_str">Avicennia marina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
16
  • 100px|link=Datura metel
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Datura metel</td><td class="smwtype_str">Datura metel</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
8
  • 100px|link=Artocarpus heterophyllus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Artocarpus heterophyllus</td><td class="smwtype_str">Artocarpus heterophyllus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
1
  • 100px|link=Diospyros maritima
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Diospyros maritima</td><td class="smwtype_str">Diospyros maritima</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
5
  • 100px|link=Anodendron paniculatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anodendron paniculatum</td><td class="smwtype_str">Anodendron paniculatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
7
  • 100px|link=Aerva timorensis
  • pilnas sąrašas
Imbieriečiai
Imbieriečiai0
1
  • 100px|link=Canna indica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Canna indica</td><td class="smwtype_str">Canna indica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
3
  • 100px|link=Codiaeum variegatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Codiaeum variegatum</td><td class="smwtype_str">Codiaeum variegatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
1
  • 100px|link=Sphenoclea zeylanica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Sphenoclea zeylanica</td><td class="smwtype_str">Sphenoclea zeylanica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kazuariečiai
Kazuariečiai0
2
  • 100px|link=Casuarina equisetifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Casuarina equisetifolia</td><td class="smwtype_str">Casuarina equisetifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
1
  • 100px|link=Eucalyptus orophila
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eucalyptus orophila</td><td class="smwtype_str">Eucalyptus orophila</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
1
  • 100px|link=Diplocyclos palmatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Diplocyclos palmatus</td><td class="smwtype_str">Diplocyclos palmatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Notreliečiai
Notreliečiai0
12
  • 100px|link=Anisomeles candicans
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anisomeles candicans</td><td class="smwtype_str">Anisomeles candicans</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pipiriečiai
Pipiriečiai0
1
  • 100px|link=Piper latifolium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Piper latifolium</td><td class="smwtype_str">Piper latifolium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
8
  • 100px|link=Arthraxon hispidus
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
2
  • 100px|link=Anamirta cocculus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anamirta cocculus</td><td class="smwtype_str">Anamirta cocculus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.