FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Ginglymostomatidae
Nurse shark
Rykliai auklės

Rykliai auklės - Ginglymostomatidae Gill, 1862, chordinių (Chordata) tipo (Elasmobranchii) klasės (Orectolobiformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Antarktida (1), Australija (2), Bahamai (1), Beninas (1), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (1), Eritrėja (2), Gabonas (1), Gana (1), Gvadelupa (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (2), Jamaika (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kamerūnas (1), Kenija (2), Kiribatis (2), Kolumbija (3), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kuba (2), Liberija (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (2), Meksika (1), Mikronezija (2), Mozambikas (4), Naujoji Kaledonija (1), Nigerija (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (2), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (1), Saliamono Salos (3), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Siera Leonė (1), Tailandas (2), Taivanas (1), Tanzanija (2), Togas (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Venesuela (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Ginglymostoma Mueller, Henle, 1837
  2.  ? Nebrius Rüppell, 1837
  3.  ? Nebrodes ?, ?
  4.  ? Pseudoginglymostoma Dingerkus, 1986

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Ginglymostomatidae. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=105705 on 2011-02-18
  • Compagno, L.J.V. (2001). Sharks of the world. An annotated and illustrated catalogue of shark species known to date. Volume 2. Bullhead, mackerel and carpet sharks (Heterodontiformes, Lamniformes and Orectolobiformes). FAO Species Catalogue for Fishery Purposes. No. 1, Vol. 2. Rome, FAO. 269p. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 7 šeimos  
   
  Būrys
(Orectolobiformes)
   
        11 rūšių
  Klasė
Plokštėtažiaunės žuvys
(Elasmobranchii)
    Šeima
Rykliai auklės
(Ginglymostomatidae)
  6 gentys  
         
  0  

Išnašos Redaguoti