FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Accipiter toussenelii
AsturMacroscelidesKeulemans
Rusvakrūtis vištvanagis
Apsaugos būklė
Nežinoma (IUCN 3.1)

Rusvakrūtis vištvanagis - Accipiter toussenelii Verreaux, 1855, chordinių (Chordata) tipo paukščių (Aves) klasės sakalinių paukščių (Falconiformes) būrio vanaginių (Accipitridae) šeimos (Accipiter) genties rūšis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ] Jų sparnų mojis yra 18,4 iki 20.3 cm (7.2 iki 8.0 colių) vyrų, 20.4, 24.3 cm (8.0-9.6 colių) patelės. Ilgis yra apie 3/5 sparnų mojis. Vyrai sveria 150-235 gramų, o patelės sveria 170 - 265 gramų. Patelės yra didesnės nei vyrai. Suaugusiųjų akis ir kojos yra geltonos iki geltonai oranžinės. Uodegos yra juosvos su dviejais ar trijais dideliais baltais dėmėmis. Ant uodegos yra trys balti lopai.

Biologija Redaguoti

Lizdas yra 6-20 metrų virš žemės dielis medis. Moterys deda 2 arba 3 kiaušinius(ne dažnai deda 1 ar 4 kiaušinius).

Mityba Redaguoti

Šios rūšies pagrindinis maisto produktai yra varlės, vabzdžiai, driežai, sliekai, smulkūs žinduoliai ir paukščiai.

Paplitimas Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Accipiter toussenelii. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • Accipiter toussenelii and A. tachiro (Sibley and Monroe 1990, 1993) have been lumped into A. tachiro following Dowsett and Forbes-Watson (1993).

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 3 šeimos   dar 53 rūšys
       
  Būrys
Sakaliniai paukščiai
(Falconiformes)
    Gentis
Tikrieji vanagai
(Accipiter)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Vanaginiai
(Accipitridae)
    Rūšis
Rusvakrūtis vištvanagis
(Accipiter toussenelii)

Išnašos Redaguoti