FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Amblyeleotris
Partnergrundel Amblyeleortis guttata 060311
Amblyeleotris randalli
Amblyeleotris steinitzi (Steinitz's Shrimpgoby)
Wheeler's Goby

Rifiniai eleotriai, krevetiniai grundalai - Amblyeleotris (Birdsong & Robins, 1995), grundalinių (Gobiidae) šeimos žuvų gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (5), Australija (13), Egiptas (2), Eritrėja (1), Fidžis (4), Filipinai (15), Guamas (3), Honkongas (1), Indija (4), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (16), Izraelis (3), Japonija (14), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kiribatis (3), Komorai (4), Kuko Salos (1), Kuveitas (3), Madagaskaras (2), Malaizija (13), Marianos Šiaurinės Salos (1), Maršalo salos (5), Mauricijus (4), Mianmaras (2), Mikronezija (4), Naujoji Kaledonija (6), Omanas (2), Papua Naujoji Gvinėja (14), Pietų Afrikos Respublika (2), Prancūzija (7), Prancūzijos Polinezija (4), Saliamono Salos (12), Saudo Arabija (2), Seišeliai (4), Singapūras (2), Sudanas (4), Tailandas (7), Taivanas (12), Tanzanija (2), Tonga (2), Turkija (1), Vanuatu (3), Vietnamas (6), Volisas ir Futūna (1), Šri Lanka (5)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Bleeker, P., 1874. Esquisse de un système naturel des Gobioïdes. Arch. Neerl. Sci. Nat., Haarlem v. 9. 289-331.
  • Bleeker, P., 1853. Nalezingen op de ichthyologie van Japan. Verh. Batav. Genootsch. Kunst. Wet. v. 25: 1-56, 1 pl.
  • Jordan, D. S. & J. O. Snyder. 1901. A review of the gobioid fishes of Japan, with descriptions of twenty-one new species. Proc. U. S. Natl. Mus. v. 24 (núm. 1244): 33-132.
  • WoRMS (2010). Amblyeleotris Bleeker, 1874. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-02-18)
  • ITIS
  • Nomenclator Zoologicus Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      33 rūšys
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
Rifiniai eleotriai
(Amblyeleotris)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Grundalinės
(Gobiidae)

Išnašos Redaguoti