FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Juglandales
Riešutmediečiai

Riešutmediečiai - Juglandales ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės eilė.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama eilės rūšys (skliaustuose nurodytas šios eilės šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Airija (1), Albanija (1), Andora (1), Argentina (3), Armėnija (1), Australija (9), Austrija (3), Azerbaidžanas (2), Baltarusija (1), Bangladešas (1), Belgija (1), Bolivija (3), Brazilija (1), Bulgarija (1), Danija (1), Egiptas (1), Ekvadoras (2), Estija (2), Filipinai (7), Graikija (1), Gruzija (3), Gvatemala (6), Hondūras (3), Indija (3), Indonezija (5), Ispanija (8), Italija (3), Izraelis (2), Japonija (9), Jungtinė Karalystė (8), Jungtinės Amerikos Valstijos (29), Kambodža (2), Kanada (8), Kazachija (1), Kinija (15), Kirgizija (1), Kolumbija (3), Kosta Rika (10), Laosas (2), Latvija (1), Lenkija (8), Libanas (1), Liuksemburgas (1), Malaizija (5), Marokas (1), Meksika (16), Moldavija (1), Naujoji Zelandija (7), Nepalas (3), Nikaragva (3), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Omanas (1), Pakistanas (1), Panama (7), Papua Naujoji Gvinėja (3), Peru (2), Pietų Korėja (4), Portugalija (1), Prancūzija (7), Rumunija (1), Rusija (4), Salvadoras (2), Slovakija (1), Slovėnija (2), Suomija (1), Tailandas (3), Taivanas (6), Ukraina (4), Uzbekija (1), Venesuela (2), Vengrija (1), Vietnamas (10), Vokietija (13), Čekija (1), Čilė (1), Švedija (9), Šveicarija (1). 

Kai kurios eilės rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (3), Pažeidžiami (3), Beveik nykstantys (2), Nekeliantys susirūpinimo (4).

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Juglandaceae DC., Perleb, ? [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
Riešutmediečiai
(Juglandales)
  3 šeimos   3 gentys   39 rūšys
         
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)

  dar 66 eilės

Išnašos Redaguoti