FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Rhizophoraceae
Rhizophoraceae

? Rhizophoraceae Pers., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Rhizophorales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angilija (2), Argentina (2), Aruba (2), Australija (41), Bahamai (2), Belizas (3), Beninas (6), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (6), Bolivija (4), Botsvana (2), Brazilija (13), Britų Mergelių salos (1), Brunėjus (2), Burkina Fasas (4), Burundis (3), Centrinės Afrikos Respublika (6), Dominika (1), Dominikos Respublika (5), Dramblio Kaulo Krantas (14), Egiptas (1), Ekvadoras (10), Eritrėja (1), Etiopija (6), Fidžis (7), Filipinai (10), Gabonas (19), Gajana (8), Gana (9), Gvadelupa (2), Gvatemala (4), Gvinėja (7), Haitis (2), Hondūras (5), Honkongas (1), Indija (10), Indonezija (19), Ispanija (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (2), JAV mažosios salos (1), Jamaika (6), Japonija (4), Jemenas (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (13), Kalėdų sala (2), Kambodža (6), Kamerūnas (19), Kenija (11), Kinija (4), Kiribatis (1), Kolumbija (13), Komorai (6), Kongas (2), Kongo Demokratinė Respublika (10), Kosta Rika (5), Kuba (4), Kuko Salos (4), Laosas (2), Liberija (10), Madagaskaras (22), Majotas (6), Malaizija (13), Malavis (5), Malis (4), Mauricijus (1), Meksika (15), Mikronezija (6), Mozambikas (13), Namibija (4), Naujoji Kaledonija (8), Nepalas (1), Nigerija (9), Nigeris (3), Nikaragva (4), Nyderlandų Antilai (2), Omanas (2), Panama (5), Papua Naujoji Gvinėja (17), Paragvajus (2), Peru (8), Pietų Afrikos Respublika (17), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (5), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (4), Pusiaujo Gvinėja (7), Saliamono Salos (9), Salvadoras (3), Samoa (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (2), Senegalas (6), Sent Kitsas ir Nevis (2), Siera Leonė (4), Singapūras (4), Somalis (3), Sudanas (1), Surinamas (8), Tailandas (7), Taivanas (6), Tanzanija (17), Terksas ir Kaikosas (1), Togas (3), Trinidadas ir Tobagas (3), Uganda (5), Urugvajus (2), Vanuatu (6), Venesuela (12), Vietnamas (4), Vokietija (1), Zambija (16), Zimbabvė (9), Šri Lanka (5), Švedija (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (4), Nykstantys (3), Pažeidžiami (4), Beveik nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (14), Trūksta duomenų (2).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Anopyxis ?, ?
  2.  ? Blepharistemma ?, ?
  3. Dumblamedis - Bruguiera Lam., ?
  4.  ? Bruguieria ?, ?
  5.  ? Carallia ?, ?
  6.  ? Cassipourea Aubl., ?
  7.  ? Ceriops Arn., ?
  8.  ? Comiphyton ?, ?
  9.  ? Crossostylis ?, ?
  10.  ? Gynotroches Blume, ?
  11.  ? Kandelia ?, ?
  12.  ? Macarisia ?, ?
  13.  ? Paradrypetes ?, ?
  14.  ? Pellacalyx ?, ?
  15. Rizofora - Rhizophora L., ?
  16.  ? Sterigmapetalum ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
Rizoforiečiai
(Rhizophorales)
  Šeima
(Rhizophoraceae)
  5 gentys   8 rūšys
         
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)

  dar 66 eilės

Išnašos Redaguoti