FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Rhipiduridae
Rufousfantail
Rhipiduridae

Skėstauodegės musinukės - Rhipiduridae Horsfield, Vigors, 1827, paukščių (Passeriformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Australija (8), Bangladešas (1), Butanas (2), Fidžis (1), Filipinai (5), Guamas (1), Indija (5), Indonezija (20), JAV mažosios salos (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kambodža (1), Kinija (2), Laosas (2), Malaizija (3), Marianos Šiaurinės Salos (1), Maršalo salos (1), Mianmaras (3), Mikronezija (3), Naujoji Kaledonija (3), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (3), Norfolkas (1), Pakistanas (1), Papua Naujoji Gvinėja (15), Pitkerno salos (2), Rytų Timoras (2), Saliamono Salos (7), Samoa (1), Singapūras (1), Tailandas (4), Vanuatu (3), Vietnamas (3), Šri Lanka (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Pažeidžiami (2), Beveik nykstantys (6), Nekeliantys susirūpinimo (34).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Rhipidura Vigors, Horsfield, 1827

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 100 šeimų  
   
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
   
        46 rūšys
  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Skėstauodegės musinukės
(Rhipiduridae)
  1 Gentis
(Rhipidura)

  dar 37 būriai  

Išnašos Redaguoti