FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Rhina
Rhina ancylostoma
Rhina

? Rhina Bloch, Schneider, 1801, chordinių (Chordata) tipo (Elasmobranchii) klasės (Rajiformes) būrio (Rhinidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (1), Australija (2), Bachreinas (2), Etiopija (1), Filipinai (1), Indija (2), Italija (1), Japonija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kipras (1), Malaizija (1), Mozambikas (1), Pakistanas (2), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Venesuela (1), Čilė (1), Šri Lanka (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Rhina ancylostoma Bloch, Schneider, 1801

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Rhina Bloch & Schneider, 1801. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=148844 on 2011-02-19
  • Bloch, M. E. and J. G. Schneider 1801: M. E. Blochii, Systema Ichthyologiae iconibus cx illustratum. Post obitum auctoris opus inchoatum absolvit, correxit, interpolavit Jo. Gottlob Schneider, Saxo. Berolini. Sumtibus Auctoris Impressum et Bibliopolio Sanderiano Commissum. M. E. Blochii, Systema Ichthyologiae: i-lx + 1-584, Pls. 1-110.
  • Bloch, M.E.; Schneider, J.G. (1801). M.E. Blochii, Systema Ichthyologiae iconibus cx illustratum. Post obitum auctoris opus inchoatum absolvit, correxit, interpolavit Jo. Gottlob Schneider, Saxo. Berolini. Sumtibus Austoris Impressum et Bibliopolio Sanderiano Commissum. Pp i-lx + 1-584, Pls. 1-110. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 11 šeimų  
   
  Būrys
(Rajiformes)
   
        1 Rūšis
([[]])
  Klasė
Plokštėtažiaunės žuvys
(Elasmobranchii)
    Šeima
(Rhinidae)
  Gentis
(Rhina)

  0  

Išnašos Redaguoti