FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Trochilus polytmus
Trochilus polytmus
Raudonsnapis vėliauodegis kolibris
patinėlis
Apsaugos būklė

Raudonsnapis vėliauodegis kolibris - Trochilus polytmus Linnaeus, 1758, vėliavauodegių kolibrių (Trochilus) genties paukščių rūšis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ] Patinai yra atpažįstamai iš tamsių, iki 17 cm ilgio žalios, juodos ir mėlynos vaivorykštinės spalvos. Jo ilgas snapas yra ryškiai raudonas.Galva ir kūno ilgis paprastai yra 25 cm, o jų svoris yra penki gramai, patelė yra mažesnė, turi tamsiai raudonos ir rudos spalvos snapus ir baltą apačią, o nugara ir galva yra rudos spalvos.

Biologija Redaguoti

Jie yra labai teritoriniai, ir ginta savo teritorijas su savo aštriais snapais nuo bet kokio paukščio, kurie bando įsibrauti į jų teritoriją. Nežiūrint į savo ilgą uodegą, patinėliai skraido labai gerai.Skrydžio metu, iš sparnų dažnis iki 30-70 tvinksnių per sekundę.Patiną lydi garsiai šurmuliuos garsas skrydžio metu, nes oro srautas pro uodegą pradeda vibruoti.

Mityba Redaguoti

Daugiausia minta nektaru. Kartais jie taip pat valgyo vabzdžius, tačiau sunkiai virškina.

Paplitimas Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Trochilus polytmus. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • 2011 IUCN Red List. The IUCN Red List of Threatened Species.
  • Schuchmann (1999)
  • Trochilus polytmus (Sibley and Monroe 1990, 1993) has been split into parapatric T. polytmus and T. scitulus following Schuchmann (1999), contra AOU (1998) supported by morphological and behavioural differences.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 2 šeimos   dar 2 rūšys
       
  Būrys
Čiurliniai paukščiai
(Apodiformes)
    Gentis
Vėliavauodegiai kolibriai
(Trochilus)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Kolibriniai
(Trochilidae)
    Rūšis
Raudonsnapis vėliauodegis kolibris
(Trochilus polytmus)

Išnašos Redaguoti