FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Rapateaceae
Rapateaceae

? Rapateaceae Dumort., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus lelijainių (Liliopsida) klasės (Commelinales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Alžyras (3), Andora (1), Argentina (11), Armėnija (2), Australija (5), Austrija (1), Azerbaidžanas (2), Bangladešas (1), Belgija (2), Belizas (2), Beninas (2), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (26), Brazilija (58), Bulgarija (2), Burkina Fasas (1), Danija (1), Dominikos Respublika (4), Dramblio Kaulo Krantas (2), Egiptas (2), Ekvadoras (10), Eritrėja (2), Etiopija (2), Fidžis (1), Filipinai (1), Gabonas (2), Gajana (26), Graikija (8), Grenada (1), Gruzija (3), Guamas (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (2), Haitis (3), Hondūras (2), Indija (2), Indonezija (1), Irakas (1), Iranas (3), Ispanija (5), Italija (4), Izraelis (3), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (2), Japonija (2), Jordanija (3), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (9), Kambodža (1), Kamerūnas (2), Kataras (1), Kenija (3), Kinija (1), Kolumbija (36), Komorai (1), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (3), Kroatija (2), Kuba (1), Kuko Salos (1), Latvija (1), Liberija (2), Madagaskaras (3), Majotas (1), Malaizija (1), Malis (2), Marianos Šiaurinės Salos (1), Marokas (2), Martinika (1), Meksika (7), Mikronezija (1), Montseratas (1), Nigerija (1), Nigeris (1), Nikaragva (1), Norvegija (3), Nyderlandai (2), Nyderlandų Antilai (1), Panama (6), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (9), Peru (15), Portugalija (2), Prancūzija (5), Prancūzijos Gviana (11), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (2), Rusija (2), Saliamono Salos (1), Salvadoras (3), Samoa (1), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Sirija (3), Slovakija (1), Somalis (2), Sudanas (1), Suomija (2), Surinamas (9), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (4), Terksas ir Kaikosas (1), Tonga (1), Tunisas (2), Turkija (7), Ukraina (1), Vanuatu (1), Venesuela (72), Vengrija (1), Vietnamas (1), Vokietija (3), Zimbabvė (1), Čadas (1), Čekija (1), Čilė (1), Šri Lanka (1), Švedija (4), Šveicarija (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Amphiphyllum ?, ?
  2.  ? Cephalostemon ?, ?
  3.  ? Duckea ?, ?
  4.  ? Epidryos ?, ?
  5.  ? Guacamaya ?, ?
  6.  ? Kunhardtia ?, ?
  7.  ? Marahuacaea ?, ?
  8.  ? Maschalocephalus ?, ?
  9.  ? Monotrema ?, ?
  10.  ? Phelpsiella ?, ?
  11.  ? Potarophytum ?, ?
  12.  ? Rapatea ?, ?
  13.  ? Saxo-fridericia ?, ?
  14.  ? Saxofridericia ?, ?
  15.  ? Schoenocephalium ?, ?
  16.  ? Spathanthus ?, ?
  17.  ? Stegolepis ?, ?
  18.  ? Windsorina ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 3 šeimos  
   
  Eilė
Komeliniečiai
(Commelinales)
   
        ? rūšių
  Klasė
Lelijainiai
(Liliopsida)
    Šeima
(Rapateaceae)
  ? genčių  
         
  dar 18 eilių  

Išnašos Redaguoti