FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Bucerotiformes
Lightmatter hornbill2
Malayan black hornbill (Anthracoceros malayanus) -London Zoo
Ragasnapiniai paukščiai
Aceros corrugatus,
Anthracoceros malayanus

Ragasnapiniai paukščiai - Bucerotiformes ?, ?, paukščių (Aves) būrys.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama būrio rūšys (skliaustuose nurodytas šio būrio šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (15), Austrija (1), Bangladešas (1), Beninas (3), Botsvana (9), Burkina Fasas (1), Centrinės Afrikos Respublika (6), Dramblio Kaulo Krantas (11), Eritrėja (4), Etiopija (9), Filipinai (9), Gabonas (8), Gambija (4), Gana (9), Gvinėja (9), Indija (10), Indonezija (14), Jungtinės Amerikos Valstijos (15), Kambodža (2), Kamerūnas (11), Kenija (13), Kongas (2), Kongo Demokratinė Respublika (14), Laosas (5), Liberija (9), Malaizija (13), Malavis (7), Malis (2), Mianmaras (5), Mozambikas (6), Namibija (7), Nepalas (4), Nigerija (7), Nigeris (3), Pakistanas (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Pietų Afrikos Respublika (9), Pusiaujo Gvinėja (5), Saliamono Salos (1), Senegalas (4), Siera Leonė (7), Singapūras (3), Somalis (4), Sudanas (8), Svazilandas (7), Tailandas (12), Tanzanija (10), Uganda (14), Vietnamas (4), Vokietija (13), Zambija (8), Zimbabvė (9), Čadas (3), Šri Lanka (2), Švedija (1). 

Kai kurios būrio rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (2), Nykstantys (2), Pažeidžiami (3), Beveik nykstantys (12), Nekeliantys susirūpinimo (31).

Šeimos Redaguoti

Šios šeimos paprastai yra priskiriamos žalvarninių paukščių Coraciiformes būriui.

  1. Ragasnapiniai - Bucerotidae Rafinesque, 1815 [0-0]
  2. Dirviniai ragasnapiai - Bucorvidae Bonaparte, 1854 [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

Būrys
Ragasnapiniai paukščiai
(Bucerotiformes)
  2 šeimos   14 genčių   54 rūšys
         
  Klasė
Paukščiai
(Aves)

  dar 27 būriai

Išnašos Redaguoti

  1. ITIS Bucerotes
  2. CBIF Bucerotes