FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Rafflesiales
Raflezijiečiai

Raflezijiečiai - Rafflesiales ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės eilė.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama eilės rūšys (skliaustuose nurodytas šios eilės šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (2), Australija (4), Beninas (1), Bolivija (4), Brazilija (9), Butanas (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (2), Ekvadoras (2), Filipinai (2), Gabonas (1), Gajana (2), Gana (1), Gvatemala (1), Gvinėja (2), Hondūras (1), Indija (1), Indonezija (5), Ispanija (1), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kamerūnas (2), Kenija (1), Kolumbija (2), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (2), Liberija (2), Malaizija (1), Meksika (2), Naujoji Zelandija (1), Nigerija (1), Norfolkas (1), Papua Naujoji Gvinėja (4), Paragvajus (2), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (1), Portugalija (1), Prancūzijos Gviana (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Siera Leonė (2), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Venesuela (1), Šv. Elenos sala (1)..

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Hydnoraceae C. Agardh, ? [0-0]
  2.  ? Mitrastemonaceae Makino, ? [0-0]
  3.  ? Rafflesiaceae Dum., ? [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
Raflezijiečiai
(Rafflesiales)
  3 šeimos   1 Gentis
([[]])
  1 Rūšis
([[]])
         
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)

  dar 66 eilės

Išnašos Redaguoti