FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Rafflesiaceae
Rafflesiaceae

? Rafflesiaceae Dum., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Rafflesiales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (2), Australija (4), Beninas (1), Bolivija (4), Brazilija (9), Butanas (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (2), Ekvadoras (2), Filipinai (2), Gabonas (1), Gajana (2), Gana (1), Gvinėja (2), Indija (1), Indonezija (5), Ispanija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kamerūnas (2), Kenija (1), Kolumbija (1), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (2), Liberija (2), Malaizija (1), Meksika (1), Naujoji Zelandija (1), Nigerija (1), Norfolkas (1), Papua Naujoji Gvinėja (3), Paragvajus (2), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (1), Portugalija (1), Prancūzijos Gviana (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Siera Leonė (2), Tailandas (1), Tanzanija (1), Venesuela (1), Šv. Elenos sala (1)..

Gentys Redaguoti

  1. Raflezija - Rafflesia ?, ?
  2.  ? Rhizanthes ?, ?
  3.  ? Sapria ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 2 šeimos  
   
  Eilė
Raflezijiečiai
(Rafflesiales)
   
        1 Rūšis
([[]])
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Rafflesiaceae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti