FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Menyanthaceae
Puplaiškiniai

Puplaiškiniai - Menyanthaceae Dumort., 1829, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Solanales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (2), Argentina (1), Australija (8), Austrija (2), Azerbaidžanas (2), Bahamai (1), Bangladešas (1), Belgija (2), Belizas (1), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (2), Botsvana (1), Brazilija (2), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Butanas (1), Danija (2), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (1), Etiopija (2), Farerai (1), Gabonas (2), Gajana (1), Gana (1), Graikija (2), Grenlandija (1), Gvatemala (2), Haitis (1), Hondūras (1), Indija (2), Indonezija (2), Irakas (1), Islandija (1), Ispanija (2), Italija (1), Jamaika (1), Japonija (7), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (8), Juodkalnija (1), Kambodža (1), Kamerūnas (3), Kanada (4), Kenija (2), Kinija (5), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Kroatija (1), Kuba (2), Lenkija (2), Madagaskaras (2), Malis (1), Meksika (2), Mozambikas (2), Namibija (2), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (3), Nepalas (2), Nikaragva (1), Norvegija (2), Nyderlandai (2), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (4), Paragvajus (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Pietų Korėja (4), Portugalija (2), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Rumunija (1), Rusija (2), Salvadoras (1), Senegalas (1), Slovėnija (2), Sudanas (1), Suomija (1), Surinamas (1), Taivanas (5), Tanzanija (3), Trinidadas ir Tobagas (1), Turkija (1), Ukraina (1), Urugvajus (1), Vanuatu (1), Venesuela (1), Vengrija (1), Vietnamas (2), Vokietija (2), Zambija (2), Čadas (1), Šiaurės Korėja (2), Šri Lanka (3), Švedija (2). 

Gentys Redaguoti

  1.  ? Limnanthemum ?, ?
  2.  ? Liparophyllum ?, ?
  3. Puplaiškis - Menyanthes L., ?
  4.  ? Nephrophyllidium Gilg, ?
  5. Plaumuonė - Nymphoides Hill, ?
  6.  ? Villarsia ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
   
  Eilė
Bulviečiai
(Solanales)
   
        6 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
Puplaiškiniai
(Menyanthaceae)
  4 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti