FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Pteroclididae
Pteroclididae

Smiltvištiniai - Pteroclididae Bonaparte, 1831, paukščių (Ciconiiformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (2), Alžyras (4), Angola (2), Armėnija (1), Bisau Gvinėja (1), Botsvana (4), Danija (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (5), Eritrėja (3), Estija (1), Etiopija (5), Gambija (1), Gvinėja (1), Indija (10), Irakas (2), Iranas (3), Ispanija (2), Izraelis (5), Jemenas (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (2), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kamerūnas (1), Kazachija (3), Kenija (6), Kinija (3), Latvija (1), Lenkija (1), Madagaskaras (1), Marokas (4), Mongolija (1), Mozambikas (1), Namibija (3), Nigerija (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Omanas (3), Pakistanas (5), Palestina (2), Pietų Afrikos Respublika (4), Pietų Korėja (1), Portugalija (1), Prancūzija (2), Rusija (4), Saudo Arabija (2), Senegalas (2), Sirija (2), Somalis (4), Sudanas (5), Tanzanija (4), Tunisas (4), Turkija (2), Uganda (1), Vokietija (2), Zambija (2), Zimbabvė (4), Čadas (2), Švedija (1). 

Gentys Redaguoti

  1. Stepinės vištelės - Syrrhaptes Illiger, 1811 [2]
  2. Smiltvištės - Pterocles Temminck, 1815 [14]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 34 šeimos  
   
  Būrys
Gandriniai paukščiai
(Ciconiiformes)
   
        16 rūšių
  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Smiltvištiniai
(Pteroclididae)
  2 gentys  
         
  dar 37 būriai  

Išnašos Redaguoti