FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Pseudocolaptes lawrencii
Pseudocolaptes lawrencii
Apsaugos būklė

? Pseudocolaptes lawrencii Ridgway, 1878, (Passeriformes) būrio (Furnariidae) šeimos (Pseudocolaptes) genties paukščių rūšis.

Išvaizda Redaguoti

Šis paukštis paprastai yra 20 cm ilgio , sveria 48 g , turi ilgą ryškią plunksnuotą uodegą. Nugara yra rudos spalvos ,sparnai juosvi su tamsiai geltona spalva. Galvoje turi tamsiai geltoną ruoželį,rudą kepurę ir tamsią akių juostelę.Skruostai turtingi tamsiai geltonos spalvos plunksnų kuokštu.Gerklė yra gelsvai rudos spalvos ir apatinė dalis žalsvai rudos spalvos su išsisklaidžiuse dėme ant krūtinės.Lytys yra panašios , tačiau jauniems paukščiams trūksta karūnos su tamsiai geltonos spalvos dryželiais ,jie turi daugiau suodžių žymių ant nugaros ir apatinės dalies , o jų šonuose yra oranžinis atspalvis .

Biologija Redaguoti

Rūšis gyvena kalnų amžinai žaliuojančiuose miškuose,atvirose teritorijose. Ši populiacija turi būti stabili,bet yra įtarimu,kad mažėja.

Mityba Redaguoti

Pašarų yra tarp samanų,vijoklinių augalų,taip pat kai kurie vabzdžiai ir net maži varliagyviai.

Paplitimas Redaguoti

Porūšiai Redaguoti

  1.  ? Pseudocolaptes lawrencii johnsoni Lonnberg, Rendahl, 1922
  2.  ? Pseudocolaptes lawrencii lawrencii Ridgway, 1878

Literatūra Redaguoti

  • Pseudocolaptes lawrencii. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • 2011 IUCN Red List. The IUCN Red List of Threatened Species.
  • Pseudocolaptes lawrencii (Sibley and Monroe 1990, 1993) was previously split into P. lawrencii and P. johnsoni following Stotz et al. (1996), but this treatment is no longer adopted, following SACC (2005).

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 100 šeimų   dar 3 rūšys  
         
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
    Gentis
Ausuotieji krosniai
(Pseudocolaptes)
   
              2 porūšiai
  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Krosniniai
(Furnariidae)
    Rūšis
(Pseudocolaptes lawrencii)

Išnašos Redaguoti