FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Pristigasteridae
Pellona castelnaeana
Pristigasteridae

Kirvukinės silkės - Pristigasteridae Myers, 1960, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Clupeiformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (1), Australija (3), Bangladešas (2), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (3), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (2), Gabonas (1), Gajana (2), Gambija (1), Gana (1), Gvinėja (1), Hondūras (1), Indija (12), Indonezija (5), Irakas (1), Japonija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kambodža (1), Kamerūnas (1), Kataras (1), Kenija (1), Kinija (3), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (3), Kuveitas (4), Liberija (1), Malaizija (8), Meksika (2), Mianmaras (4), Nigerija (1), Pakistanas (6), Panama (5), Peru (2), Pietų Korėja (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Salvadoras (2), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Singapūras (6), Surinamas (1), Tailandas (6), Taivanas (3), Tanzanija (1), Togas (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Vietnamas (3), Šri Lanka (4)..

Gentys Redaguoti

  1. Ilišos - Ilisha J. Richardson, 1846
  2.  ? Pelllona ?, ?
  3. Kirvukinės silkės - Pristigaster Cuvier, 1816

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 1 šeima  
   
  Būrys
Silkiažuvės
(Clupeiformes)
   
        68 rūšys
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Kirvukinės silkės
(Pristigasteridae)
  5 gentys  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti