FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Pristiformes
Pristiformes

Pjūklažuvės - Pristiformes ?, ?, chordinių (Chordata) tipo (Elasmobranchii) klasės būrys.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama būrio rūšys (skliaustuose nurodytas šio būrio šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Australija (8), Bangladešas (1), Belizas (2), Beninas (2), Bisau Gvinėja (2), Brazilija (5), Dramblio Kaulo Krantas (3), Džibutis (1), Filipinai (4), Gabonas (2), Gajana (3), Gambija (1), Gana (2), Gvatemala (1), Gvinėja (2), Indija (7), Indonezija (4), Irakas (1), Iranas (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kamerūnas (3), Kinija (2), Kongo Demokratinė Respublika (3), Liberija (2), Madagaskaras (1), Malaizija (1), Mauritanija (1), Meksika (3), Mozambikas (1), Naujoji Zelandija (1), Nigerija (2), Nikaragva (3), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Pakistanas (4), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (3), Pietų Afrikos Respublika (4), Prancūzijos Gviana (1), Pusiaujo Gvinėja (3), Reunjonas (1), Saudo Arabija (3), Senegalas (4), Siera Leonė (2), Singapūras (2), Somalis (1), Taivanas (2), Togas (2), Venesuela (2), Vietnamas (1), Zambija (1)..

Šeimos Redaguoti

  1. Pjūklažuvės - Pristidae ?, ? [1-2]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

Būrys
Pjūklažuvės
(Pristiformes)
  1 Šeima
([[]])
  4 gentys   7 rūšys
         
  Klasė
Plokštėtažiaunės žuvys
(Elasmobranchii)

  0

Išnašos Redaguoti