FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Pristiapogon
Pristiapogon

? Pristiapogon Klunzinger, 1870, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio (Apogonidae) šeimos gentis. Dabar yra laikomas Ešeriai kardinolai - Apogon Lacepède, 1802 sinonimu.

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Australija (1), Egiptas (1), Fidžis (3), Filipinai (1), Indonezija (1), Jemenas (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kiribatis (2), Komorai (1), Madagaskaras (1), Malaizija (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (2), Mikronezija (1), Naujoji Kaledonija (1), Papua Naujoji Gvinėja (2), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzijos Polinezija (2), Saliamono Salos (1), Seišeliai (1), Tailandas (1), Tonga (2), Vanuatu (1), Volisas ir Futūna (2), Šri Lanka (1)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Pristiapogon Klunzinger, 1870. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=205816 on 2011-02-19
  • Klunzinger, C.B. 1870: Synopsis der Fische des Rothen Meeres. I. Theil. Percoiden-Mugiloiden. Verhandlungen der K.-K. zoologisch-botanischen Gesellschaft in Wien, 20: 669-834.
  • Nomenclator Zoologicus Žr.
  • Smith, J.L.B. (1961). Fishes of the family Apogonidae of the Western Indian Ocean and the Seychelles. Ichthyological Bulletin 22. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      ? rūšių
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
(Pristiapogon)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Kardinolinės
(Apogonidae)

Išnašos Redaguoti