FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Echeneidae
Ecnau u0
Prielipinės

Prielipinės - Echeneidae Gill, 1972, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (1), Amerikos Samoa (1), Angola (2), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (1), Australija (5), Bachreinas (1), Bahamai (6), Barbadosas (1), Belizas (3), Beninas (1), Bermudai (5), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (6), Britų Mergelių salos (1), Brunėjus (1), Danija (1), Dominikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (3), Džibutis (1), Egiptas (1), Ekvadoras (7), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (8), Gabonas (2), Gajana (4), Gambija (1), Gana (4), Gruzija (1), Guamas (2), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Haitis (3), Hondūras (2), Honkongas (1), Indija (4), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (8), Irakas (1), Iranas (1), Ispanija (2), Italija (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (4), Japonija (10), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (12), Kalėdų sala (1), Kamerūnas (1), Kanada (5), Kenija (4), Kinija (2), Kipras (1), Kiribatis (5), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Kolumbija (4), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (7), Kuba (9), Kuveitas (1), Liberija (1), Madagaskaras (3), Malaizija (1), Marokas (1), Martinika (1), Maršalo salos (4), Mauricijus (6), Mauritanija (2), Meksika (9), Mianmaras (1), Mikronezija (1), Mozambikas (3), Naujoji Kaledonija (3), Naujoji Zelandija (2), Nigerija (3), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (3), Omanas (2), Pakistanas (2), Panama (5), Papua Naujoji Gvinėja (3), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (11), Pietų Korėja (1), Pitkerno salos (1), Portugalija (3), Prancūzija (4), Prancūzijos Gviana (2), Prancūzijos Polinezija (7), Puerto Rikas (6), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (4), Saliamono Salos (3), Samoa (2), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (2), Senegalas (3), Sent Lusija (2), Siera Leonė (3), Singapūras (3), Somalis (3), Sudanas (1), Surinamas (3), Tailandas (2), Taivanas (5), Tanzanija (2), Togas (1), Tonga (2), Trinidadas ir Tobagas (2), Tunisas (1), Tuvalu (2), Urugvajus (1), Vanuatu (1), Venesuela (1), Vietnamas (2), Čilė (4), Šri Lanka (4), Šv. Elenos sala (3), Švedija (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Echeneis Linnaeus, 1758
  2.  ? Echensis ?, ?
  3.  ? Echneis ?, ?
  4.  ? Phtheirichthys Gill, 1862
  5.  ? Phthierichthys ?, ?
  6.  ? Remora Gill, 1862
  7.  ? Remorina Jordan, Evermann, 1896

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Echeneidae. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125533 on 2011-02-18

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 202 šeimos  
   
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
   
        62 rūšys
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Prielipinės
(Echeneidae)
  10 genčių  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti