FANDOM

Prancūzijos Pietų Sritys

Vietininkas Prancūzijos Pietų Srityse
Angliškai French Southern and Antarctic Lands
Vokiškai Französische Süd- und Antarktisgebiete
Prancūziškai Terres australes et antarctiques françaises
Rusiškai Французские Южные и Антарктические территории

Prancūzijos Pietų Sritys – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Prancūzijos Pietų Srityse aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
6
  • 100px|link=Baltadėmis jūrų chirurgas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltadėmis jūrų chirurgas</td><td class="smwtype_str">Acanthurus guttatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
18
  • 100px|link=Agrostis stolonifera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agrostis stolonifera</td><td class="smwtype_str">Agrostis stolonifera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
38
  • 100px|link=Acaena magellanica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acaena magellanica</td><td class="smwtype_str">Acaena magellanica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
47
  • 100px|link=Anas eatoni
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anas eatoni</td><td class="smwtype_str">Anas eatoni</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
55
  • 100px|link=Admete specularis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Admete specularis</td><td class="smwtype_str">Admete specularis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
18
  • 100px|link=Amblyraja georgiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amblyraja georgiana</td><td class="smwtype_str">Amblyraja georgiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
250
  • 100px|link=Achiropsetta tricholepis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Achiropsetta tricholepis</td><td class="smwtype_str">Achiropsetta tricholepis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žinduoliai
Žinduoliai0
9
  • 100px|link=Arctocephalus tropicalis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arctocephalus tropicalis</td><td class="smwtype_str">Arctocephalus tropicalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Prancūzijos Pietų Srityse aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
33
  • 100px|link=Atlantinis audrašauklis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atlantinis audrašauklis</td><td class="smwtype_str">Pterodroma mollis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Beriksažuvės
Beriksažuvės46
4
  • 100px|link=Beryx splendens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Beryx splendens</td><td class="smwtype_str">Beryx splendens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės637
3
  • 100px|link=Diplacanthopoma nigripinnis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Diplacanthopoma nigripinnis</td><td class="smwtype_str">Diplacanthopoma nigripinnis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
5
  • 100px|link=Cerithiella astrolabiensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerithiella astrolabiensis</td><td class="smwtype_str">Cerithiella astrolabiensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Carnivora
Carnivora12
2
  • 100px|link=Arctocephalus tropicalis
  • pilnas sąrašas
Cetartiodactyla
Cetartiodactyla187
7
  • 100px|link=Cephalorhynchus commersoni
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cephalorhynchus commersoni</td><td class="smwtype_str">Cephalorhynchus commersoni</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cetomimiformes
Cetomimiformes5
1
  • 100px|link=Rondeletia loricata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rondeletia loricata</td><td class="smwtype_str">Rondeletia loricata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
58
  • 100px|link=Baltadėmis jūrų chirurgas
  • pilnas sąrašas
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės21
15
  • 100px|link=Alepisaurus brevirostris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alepisaurus brevirostris</td><td class="smwtype_str">Alepisaurus brevirostris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gelminiai beriksai
Gelminiai beriksai112
3
  • 100px|link=Poromitra crassiceps
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Poromitra crassiceps</td><td class="smwtype_str">Poromitra crassiceps</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Heterostropha
Heterostropha0
1
  • 100px|link=Turritellopsis latior
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Turritellopsis latior</td><td class="smwtype_str">Turritellopsis latior</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Phalacrocorax atriceps
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phalacrocorax atriceps</td><td class="smwtype_str">Phalacrocorax atriceps</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys500
4
  • 100px|link=Ceratias tentaculatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ceratias tentaculatus</td><td class="smwtype_str">Ceratias tentaculatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lampriformes
Lampriformes24
3
  • 100px|link=Lampris immaculatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lampris immaculatus</td><td class="smwtype_str">Lampris immaculatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Menkiažuvės
Menkiažuvės618
31
  • 100px|link=Antimora rostrata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antimora rostrata</td><td class="smwtype_str">Antimora rostrata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Myctophiformes
Myctophiformes387
57
  • 100px|link=Benthosema suborbitale
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Benthosema suborbitale</td><td class="smwtype_str">Benthosema suborbitale</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
34
  • 100px|link=Admete specularis
  • pilnas sąrašas
Notacanthiformes
Notacanthiformes58
4
  • 100px|link=Halosauropsis macrochir
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Halosauropsis macrochir</td><td class="smwtype_str">Halosauropsis macrochir</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Nudibranchia
Nudibranchia0
3
  • 100px|link=Austrodoris kerguelenensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Austrodoris kerguelenensis</td><td class="smwtype_str">Austrodoris kerguelenensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pingvininiai paukščiai
Pingvininiai paukščiai0
4
  • 100px|link=Eudyptes chrysocome, 100px, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eudyptes chrysocome</td><td class="smwtype_str">Eudyptes chrysocome</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
3
  • 100px|link=Achiropsetta tricholepis
  • pilnas sąrašas
Rajiformes
Rajiformes1,037
8
  • 100px|link=Amblyraja georgiana
  • pilnas sąrašas
Saulėžuvės
Saulėžuvės93
6
  • 100px|link=Allocyttus niger
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allocyttus niger</td><td class="smwtype_str">Allocyttus niger</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
12
  • 100px|link=Ebinania macquariensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ebinania macquariensis</td><td class="smwtype_str">Ebinania macquariensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Squaliformes
Squaliformes239
8
  • 100px|link=Cirrhigaleus asper
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cirrhigaleus asper</td><td class="smwtype_str">Cirrhigaleus asper</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stintžuvės
Stintžuvės425
6
  • 100px|link=Alepocephalus antipodianus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alepocephalus antipodianus</td><td class="smwtype_str">Alepocephalus antipodianus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
3
  • 100px|link=Centriscops humerosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Centriscops humerosus</td><td class="smwtype_str">Centriscops humerosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
7
  • 100px|link=Catharacta antarctica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Catharacta antarctica</td><td class="smwtype_str">Catharacta antarctica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Tikrosios rykliažuvės
Tikrosios rykliažuvės182
1
  • 100px|link=Lamna nasus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lamna nasus</td><td class="smwtype_str">Lamna nasus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Torpediniformes
Torpediniformes85
1
  • 100px|link=Torpedo macneilli
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Torpedo macneilli</td><td class="smwtype_str">Torpedo macneilli</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
10
  • 100px|link=Avocettina paucipora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Avocettina paucipora</td><td class="smwtype_str">Avocettina paucipora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
3
  • 100px|link=Cheilopogon pinnatibarbatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cheilopogon pinnatibarbatus</td><td class="smwtype_str">Cheilopogon pinnatibarbatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švietenžuvės
Švietenžuvės669
30
  • 100px|link=Argyropelecus aculeatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argyropelecus aculeatus</td><td class="smwtype_str">Argyropelecus aculeatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Anas eatoni

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Prancūzijos Pietų Srityse aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Astriečiai
Astriečiai0
4
  • 100px|link=Bellis perennis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bellis perennis</td><td class="smwtype_str">Bellis perennis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
1
  • 100px|link=Limosella australis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Limosella australis</td><td class="smwtype_str">Limosella australis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
3
  • 100px|link=Acaena magellanica
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
1
  • 100px|link=Oncoba subtomentosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Oncoba subtomentosa</td><td class="smwtype_str">Oncoba subtomentosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
6
  • 100px|link=Cerastium fontanum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerastium fontanum</td><td class="smwtype_str">Cerastium fontanum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gyslotiečiai
Gyslotiečiai0
1
  • 100px|link=Callitriche antarctica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Callitriche antarctica</td><td class="smwtype_str">Callitriche antarctica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kapariečiai
Kapariečiai0
4
  • 100px|link=Brassica juncea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brassica juncea</td><td class="smwtype_str">Brassica juncea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karšuliečiai
Karšuliečiai0
1
  • 100px|link=Valerianella locusta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Valerianella locusta</td><td class="smwtype_str">Valerianella locusta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
1
  • 100px|link=Viola arvensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Viola arvensis</td><td class="smwtype_str">Viola arvensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Notreliečiai
Notreliečiai0
1
  • 100px|link=Nashia cayensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Nashia cayensis</td><td class="smwtype_str">Nashia cayensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pupiečiai
Pupiečiai0
1
  • 100px|link=Trifolium repens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Trifolium repens</td><td class="smwtype_str">Trifolium repens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
1
  • 100px|link=Anagallis arvensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anagallis arvensis</td><td class="smwtype_str">Anagallis arvensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Raudiečiai
Raudiečiai0
4
  • 100px|link=Galium antarcticum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Galium antarcticum</td><td class="smwtype_str">Galium antarcticum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
2
  • 100px|link=Rumex acetosella
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rumex acetosella</td><td class="smwtype_str">Rumex acetosella</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
3
  • 100px|link=Apium prostratum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Apium prostratum</td><td class="smwtype_str">Apium prostratum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
16
  • 100px|link=Agrostis stolonifera
  • pilnas sąrašas
Vikšriečiai
Vikšriečiai0
2
  • 100px|link=Juncus pusillus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juncus pusillus</td><td class="smwtype_str">Juncus pusillus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
3
  • 100px|link=Ranunculus biternatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ranunculus biternatus</td><td class="smwtype_str">Ranunculus biternatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
1
  • 100px|link=Phylica nitida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phylica nitida</td><td class="smwtype_str">Phylica nitida</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.