FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Pontederiaceae
Eichhornia crassipes
Pontederiaceae

? Pontederiaceae Kunth, 1816, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus lelijainių (Liliopsida) klasės (Liliales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Airija (2), Albanija (2), Alžyras (1), Argentina (11), Armėnija (2), Australija (8), Austrija (2), Azerbaidžanas (2), Baltarusija (1), Bangladešas (2), Belgija (1), Belizas (8), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (14), Bosnija ir Hercegovina (2), Brazilija (21), Brunėjus (1), Bulgarija (2), Burkina Fasas (4), Centrinės Afrikos Respublika (4), Dominikos Respublika (4), Dramblio Kaulo Krantas (2), Egiptas (2), Ekvadoras (13), Etiopija (3), Fidžis (2), Filipinai (2), Gabonas (6), Gajana (7), Gambija (1), Gana (1), Graikija (4), Gruzija (2), Gvadelupa (1), Gvatemala (11), Gvinėja (1), Hondūras (10), Indija (3), Indonezija (3), Irakas (2), Iranas (1), Ispanija (8), Italija (5), Izraelis (2), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (3), Japonija (5), Jemenas (1), Jordanija (3), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (16), Juodkalnija (2), Kambodža (2), Kamerūnas (6), Kanada (3), Kazachija (1), Kenija (1), Kinija (3), Kipras (1), Kolumbija (10), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (3), Kosta Rika (13), Kroatija (3), Kuba (6), Laosas (1), Lenkija (2), Libanas (1), Madagaskaras (3), Malis (1), Marokas (1), Mauricijus (1), Meksika (16), Mianmaras (1), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (2), Nepalas (4), Nigerija (3), Nigeris (1), Nikaragva (10), Norvegija (1), Nyderlandai (3), Pakistanas (1), Palestina (1), Panama (12), Papua Naujoji Gvinėja (4), Paragvajus (12), Peru (11), Pietų Afrikos Respublika (5), Pietų Korėja (3), Portugalija (5), Prancūzija (5), Prancūzijos Gviana (6), Puerto Rikas (3), Pusiaujo Gvinėja (3), Rumunija (2), Rusija (3), Salvadoras (7), Saudo Arabija (1), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Sirija (3), Slovakija (2), Slovėnija (2), Sudanas (2), Suomija (1), Surinamas (4), Tadžikija (2), Tailandas (3), Taivanas (3), Tanzanija (3), Tunisas (1), Turkija (5), Turkmėnija (1), Ukraina (3), Urugvajus (3), Uzbekija (1), Venesuela (15), Vengrija (2), Vietnamas (1), Vokietija (6), Čekija (2), Čilė (1), Šri Lanka (3), Švedija (4), Šveicarija (1). 

Gentys Redaguoti

  1. Eichornija - Eichhornia Kunth, ?
  2.  ? Heteranthera Ruiz, Pavón, ?
  3.  ? Hydrothrix ?, ?
  4.  ? Monochoria K. Presl, ?
  5. Skiaustmenė - Pontederia L., ?
  6.  ? Scholleropsis ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 12 šeimų  
   
  Eilė
Lelijiečiai
(Liliales)
   
        17 rūšių
  Klasė
Lelijainiai
(Liliopsida)
    Šeima
(Pontederiaceae)
  8 gentys  
         
  dar 18 eilių  

Išnašos Redaguoti