FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Podilymbus
Podilymbus podiceps 3484
Podilymbus

Margasnapiai kragai - Podilymbus Lesson, 1831, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Podicipediformes) būrio (Podicipedidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Angilija (1), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (1), Aruba (1), Bahamai (1), Belizas (1), Bermudai (1), Bolivija (1), Brazilija (1), Britų Mergelių salos (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Ekvadoras (1), Gajana (1), Grenada (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (2), Haitis (1), Hondūras (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kaimanų salos (1), Kanada (1), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Meksika (1), Montseratas (1), Nikaragva (1), Norvegija (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (1), Paragvajus (1), Peru (1), Prancūzija (1), Puerto Rikas (1), Salvadoras (1), Sent Lusija (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Urugvajus (1), Venesuela (1), Čilė (1). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Išnykę (1), Nekeliantys susirūpinimo (1).

Rūšys Redaguoti

  1. Mažasis margasparnis kragas - Podilymbus podiceps Linnaeus, 1758

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

    dar 5 gentys
   
Būrys
Kraginiai paukščiai
(Podicipediformes)
  Šeima
Kraginiai
(Podicipedidae)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
      Gentis
Margasnapiai kragai
(Podilymbus)
  2 rūšys
     
  dar 27 būriai  

Išnašos Redaguoti