FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Plumbago
Plumbago auriculata 2
Plumbago

Pliumbagis - Plumbago L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Plumbaginales) eilės (Plumbaginaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (1), Argentina (3), Australija (2), Azerbaidžanas (1), Bahamai (1), Belizas (1), Beninas (2), Bolivija (3), Botsvana (1), Brazilija (2), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (3), Etiopija (1), Filipinai (1), Gajana (1), Graikija (1), Gvatemala (2), Haitis (1), Hondūras (2), Indija (1), Indonezija (2), Ispanija (5), Italija (2), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (2), Jemenas (1), Jordanija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kambodža (1), Kenija (1), Kinija (1), Kolumbija (3), Komorai (1), Kosta Rika (2), Kuba (2), Laosas (1), Madagaskaras (2), Majotas (1), Marianos Šiaurinės Salos (1), Marokas (1), Meksika (3), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (1), Nepalas (1), Nikaragva (2), Norfolkas (1), Nyderlandai (1), Omanas (1), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (1), Peru (4), Pietų Afrikos Respublika (1), Portugalija (3), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Salvadoras (2), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Senegalas (1), Somalis (1), Sudanas (1), Tailandas (2), Taivanas (2), Tanzanija (1), Tunisas (1), Turkija (1), Turkmėnija (1), Uganda (1), Venesuela (2), Vietnamas (1), Vokietija (2), Čilė (2), Švedija (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Plumbago aphylla Bojer, Boiss., 1848
  2.  ? Plumbago auriculata Lam., 1786
  3.  ? Plumbago caerulea Kunth, 1818
  4.  ? Plumbago coerulea Kunth, 1818
  5.  ? Plumbago europaea L., 1753
  6.  ? Plumbago indica L., 1754
  7.  ? Plumbago pulchella Boiss., 1848
  8.  ? Plumbago zeylanica L., 1753

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

    dar 3 gentys
   
Eilė
Pliumbagiečiai
(Plumbaginales)
  Šeima
(Plumbaginaceae)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
      Gentis
Pliumbagis
(Plumbago)
  4 rūšys
     
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti