FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Gyps tenuirostris
Gyps tenuirostris
Plonasnapis grifas
Apsaugos būklė

Plonasnapis grifas - Gyps tenuirostris Hodgson , 1844, chordinių (Chordata) tipo paukščių (Aves) klasės sakalinių paukščių (Falconiformes) būrio vanaginių (Accipitridae) šeimos (Gyps) genties rūšis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ] Yra nuo 80 iki 95 cm ilgio, tai vidutinio dydžio grifas yra maždaug tokio pat dydžio, kaip jos dukterinių rūšių Indijos grifas. Šis grifas yra daugiausiai pilkos spalvos su šviesiu pasturgaliu.Kaklas ilgas, plikas, liesas ir juodas.

Biologija Redaguoti

Ši rūšis sparčiai sumažėjo pastaraisiais metais ir yra prognozuojama, kad visiškai išnyks per ateinantį dešimtmetį.

Mityba Redaguoti

Daugiausia minta negyvais gyvūnais.

Paplitimas Redaguoti

[ r ]

Šiuos grifus galima rasti Indijoje, šiaurinėje Orisoje ir Rytų Asame. Taip pat šiaurės ir centriniame Bangladeše, pietų Nepale, Birmoje ir Kambodžoje.

Literatūra Redaguoti

  • Gyps tenuirostris. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • 2011 IUCN Red List. The IUCN Red List of Threatened Species.
  • Rasmussen and Parry (2001)
  • Gyps indicus (Sibley and Monroe, 1990, 1993) has been split into G. indicus and G. tenuirostris following Rasmussen and Parry (2001).

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 4 šeimos   dar 8 rūšys
       
  Būrys
Sakaliniai paukščiai
(Falconiformes)
    Gentis
Tikrieji grifai
(Gyps)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Vanaginiai
(Accipitridae)
    Rūšis
Plonasnapis grifas
(Gyps tenuirostris)

Išnašos Redaguoti