FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Plumbaginales
Pliumbagiečiai

Pliumbagiečiai - Plumbaginales ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės eilė.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama eilės rūšys (skliaustuose nurodytas šios eilės šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (3), Alžyras (4), Argentina (4), Australija (6), Austrija (1), Azerbaidžanas (2), Bachreinas (1), Bahamai (1), Belizas (1), Beninas (2), Bolivija (3), Botsvana (1), Brazilija (3), Bulgarija (2), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Butanas (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Danija (1), Dominikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (1), Ekvadoras (3), Etiopija (2), Filipinai (1), Gajana (1), Gibraltaras (1), Graikija (11), Gruzija (1), Gvatemala (2), Haitis (1), Hondūras (2), Indija (3), Indonezija (2), Iranas (2), Ispanija (19), Italija (8), Izraelis (4), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (2), Japonija (2), Jemenas (4), Jordanija (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (4), Jungtinės Amerikos Valstijos (17), Kambodža (1), Kanada (1), Kataras (1), Kazachija (3), Kenija (1), Kinija (12), Kipras (2), Kolumbija (4), Komorai (2), Kosta Rika (3), Kuba (2), Laosas (1), Lenkija (1), Madagaskaras (3), Majotas (2), Marianos Šiaurinės Salos (1), Marokas (6), Mauritanija (1), Meksika (7), Mongolija (3), Namibija (2), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (3), Nepalas (2), Nikaragva (2), Norfolkas (1), Norvegija (1), Nyderlandai (2), Omanas (3), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (2), Peru (4), Pietų Afrikos Respublika (14), Portugalija (5), Prancūzija (7), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Rumunija (2), Rusija (9), Salvadoras (2), Saudo Arabija (2), Seišeliai (1), Senegalas (1), Sirija (1), Slovakija (2), Somalis (4), Sudanas (1), Suomija (1), Tadžikija (1), Tailandas (3), Taivanas (4), Tanzanija (1), Tunisas (3), Turkija (4), Turkmėnija (3), Uganda (1), Ukraina (1), Urugvajus (1), Venesuela (2), Vengrija (3), Vietnamas (2), Vokietija (2), Čadas (1), Čilė (3), Švedija (5). 

Kai kurios eilės rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Pažeidžiami (2), Beveik nykstantys (1).

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Plumbaginaceae Juss., ? [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
Pliumbagiečiai
(Plumbaginales)
  1 Šeima
([[]])
  4 gentys   17 rūšių
         
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)

  dar 66 eilės

Išnašos Redaguoti