FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Platybelone
Keeltail needlefish
Platybelone

? Platybelone Fowler, 1919, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Beloniformes) būrio (Belonidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Angilija (1), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (1), Australija (1), Bachreinas (1), Bahamai (2), Barbadosas (1), Belizas (1), Bermudai (2), Brazilija (1), Dominika (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Eritrėja (1), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Gabonas (1), Grenada (1), Guamas (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Hondūras (1), Ispanija (1), Izraelis (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kaimanų salos (1), Kalėdų sala (1), Kinija (1), Kiribatis (1), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Kolumbija (1), Komorai (2), Kosta Rika (1), Kuba (1), Kuko Salos (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (1), Meksika (1), Mikronezija (1), Montseratas (1), Naujoji Kaledonija (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (2), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Pitkerno salos (1), Portugalija (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (1), Salvadoras (1), Samoa (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Sudanas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Tokelau (1), Tonga (1), Tuvalu (1), Vanuatu (1), Venesuela (1), Čilė (1), Šv. Elenos sala (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Platybelone aegulus ?, ?
  2.  ? Platybelone argalus Lesueur, 1821

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Platybelone Fowler, 1919. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125689 on 2011-02-19
  • Fowler, H. W. (1919) Notes on synentognathous fishes. Proceedings of the Academy of Natural Sciences of Philadelphia. 71: 2-15.
  • Nomenclator Zoologicus Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 1 šeima  
      2 rūšys
  Būrys
Vėjažuvės
(Beloniformes)
    Gentis
(Platybelone)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Vėjažuvinės
(Belonidae)

Išnašos Redaguoti