FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Platax
Platax

? Platax Cuvier, 1816, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Perciformes) būrio (Ephippidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Australija (7), Bachreinas (2), Džibutis (1), Egiptas (1), Eritrėja (2), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (6), Guamas (1), Indija (3), Indijos Vandenyno Britų Sritis (2), Indonezija (6), Iranas (2), Japonija (5), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kenija (3), Kinija (2), Kiribatis (1), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Komorai (1), Kuveitas (1), Madagaskaras (3), Malaizija (4), Maršalo salos (1), Mauricijus (2), Mikronezija (2), Mozambikas (5), Naujoji Kaledonija (3), Norfolkas (1), Omanas (2), Papua Naujoji Gvinėja (3), Pietų Afrikos Respublika (3), Pietų Korėja (2), Prancūzija (3), Prancūzijos Polinezija (1), Reunjonas (1), Saliamono Salos (4), Samoa (1), Saudo Arabija (3), Seišeliai (3), Singapūras (2), Somalis (2), Sudanas (1), Tailandas (3), Taivanas (3), Tanzanija (4), Tonga (1), Vanuatu (3), Vietnamas (2), Šri Lanka (2), Švedija (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Platax batavianus Cuvier, 1831
  2.  ? Platax boersii Bleeker, 1852
  3.  ? Platax orbicularis Forsskål, 1775
  4.  ? Platax pinnatus Linnaeus, 1758
  5.  ? Platax teira Forsskål, 1775

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 202 šeimos  
      5 rūšys
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
(Platax)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Kastuvžuvinės
(Ephippidae)

Išnašos Redaguoti