FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Pistia
Pistia

Plūdoklė, sin. pistija - Pistia L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus lelijainių (Liliopsida) klasės (Arales) eilės (Araceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (1), Aruba (1), Australija (1), Austrija (1), Belizas (1), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (1), Brazilija (1), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Etiopija (1), Gabonas (1), Gajana (1), Gvatemala (1), Hondūras (1), Indija (1), Indonezija (1), Ispanija (1), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kamerūnas (1), Kenija (1), Kinija (1), Kolumbija (1), Komorai (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Malavis (1), Meksika (1), Nepalas (1), Nigerija (1), Nikaragva (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (1), Peru (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Salvadoras (1), Senegalas (1), Somalis (1), Surinamas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Urugvajus (1), Venesuela (1), Vokietija (1), Zimbabvė (1), Šri Lanka (1), Švedija (1). 

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Pistia stratiotes L., 1753

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

    dar 41 gentis
   
Eilė
Aroniečiai
(Arales)
  Šeima
Aroniniai
(Araceae)

  Klasė
Lelijainiai
(Liliopsida)
      Gentis
Plūdoklė
(Pistia)
  1 Rūšis
([[]])
     
  dar 18 eilių  

Išnašos Redaguoti