FANDOM

Pietų Džordžijos ir Pietų Sandvičo Salos
Flag of South Georgia and the South Sandwich Islands
LocationSouthGeorgiaAndSouthSandwichIslands
Vietininkas Pietų Džordžijos ir Pietų Sandvičo Salose
Angliškai South Georgia and the South Sandwich Islands
Vokiškai Südgeorgien und die Südlichen Sandwichinseln
Prancūziškai Géorgie du Sud-et-les Îles Sandwich du Sud
Rusiškai Южная Георгия и Южные Сандвичевы острова

Pietų Džordžijos ir Pietų Sandvičo Salos – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Pietų Džordžijos ir Pietų Sandvičo Salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Lelijainiai
Lelijainiai71,236
24
  • 100px|link=Agrostis canina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agrostis canina</td><td class="smwtype_str">Agrostis canina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai191,469
46
  • 100px|link=Acaena magellanica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acaena magellanica</td><td class="smwtype_str">Acaena magellanica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai11,405
46
  • 100px|link=Antarktinis pingvinas, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antarktinis pingvinas</td><td class="smwtype_str">Pygoscelis antarctica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai16,821
68
  • 100px|link=Abyssogyra vemae
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abyssogyra vemae</td><td class="smwtype_str">Abyssogyra vemae</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys3,203
6
  • 100px|link=Amblyraja georgiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amblyraja georgiana</td><td class="smwtype_str">Amblyraja georgiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys41,892
120
  • 100px|link=Antimora rostrata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antimora rostrata</td><td class="smwtype_str">Antimora rostrata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žinduoliai
Žinduoliai1,193
15
  • 100px|link=Arctocephalus australis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arctocephalus australis</td><td class="smwtype_str">Arctocephalus australis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Pietų Džordžijos ir Pietų Sandvičo Salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai181
26
  • 100px|link=Atlantinis audrašauklis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atlantinis audrašauklis</td><td class="smwtype_str">Pterodroma mollis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Beriksažuvės
Beriksažuvės470
1
  • 100px|link=Neoniphon sammara
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Neoniphon sammara</td><td class="smwtype_str">Neoniphon sammara</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
3
  • 100px|link=Cerithiella seymouriana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerithiella seymouriana</td><td class="smwtype_str">Cerithiella seymouriana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Carnivora
Carnivora12
5
  • 100px|link=Arctocephalus australis
  • pilnas sąrašas
Cephalaspidea
Cephalaspidea0
6
  • 100px|link=Cylichna cumberlandiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cylichna cumberlandiana</td><td class="smwtype_str">Cylichna cumberlandiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cetartiodactyla
Cetartiodactyla187
10
  • 100px|link=Balaena glacialis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balaena glacialis</td><td class="smwtype_str">Balaena glacialis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ešeržuvės
Ešeržuvės22,398
70
  • 100px|link=Artedidraco mirus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Artedidraco mirus</td><td class="smwtype_str">Artedidraco mirus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės551
1
  • 100px|link=Benthalbella macropinna
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Benthalbella macropinna</td><td class="smwtype_str">Benthalbella macropinna</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gelminiai beriksai
Gelminiai beriksai114
3
  • 100px|link=Melamphaes atlanticus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Melamphaes atlanticus</td><td class="smwtype_str">Melamphaes atlanticus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Heterostropha
Heterostropha0
1
  • 100px|link=Turritellopsis latior
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Turritellopsis latior</td><td class="smwtype_str">Turritellopsis latior</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai79
3
  • 100px|link=Phalacrocorax atriceps
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phalacrocorax atriceps</td><td class="smwtype_str">Phalacrocorax atriceps</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Menkiažuvės
Menkiažuvės1,651
10
  • 100px|link=Antimora rostrata
  • pilnas sąrašas
Myctophiformes
Myctophiformes638
16
  • 100px|link=Electrona antarctica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Electrona antarctica</td><td class="smwtype_str">Electrona antarctica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
29
  • 100px|link=Abyssotrophon drygalskii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abyssotrophon drygalskii</td><td class="smwtype_str">Abyssotrophon drygalskii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Nudibranchia
Nudibranchia0
6
  • 100px|link=Austrodoris kerguelenensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Austrodoris kerguelenensis</td><td class="smwtype_str">Austrodoris kerguelenensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pingvininiai paukščiai
Pingvininiai paukščiai22
5
  • 100px|link=Antarktinis pingvinas, 100px
  • pilnas sąrašas
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,747
1
  • 100px|link=Mancopsetta maculata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mancopsetta maculata</td><td class="smwtype_str">Mancopsetta maculata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Rajiformes
Rajiformes1,037
6
  • 100px|link=Amblyraja georgiana
  • pilnas sąrašas
Saccopharyngiformes
Saccopharyngiformes26
1
  • 100px|link=Eurypharynx pelecanoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eurypharynx pelecanoides</td><td class="smwtype_str">Eurypharynx pelecanoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės3,003
8
  • 100px|link=Careproctus credispinulosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Careproctus credispinulosus</td><td class="smwtype_str">Careproctus credispinulosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stintžuvės
Stintžuvės568
6
  • 100px|link=Bathylagus antarcticus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bathylagus antarcticus</td><td class="smwtype_str">Bathylagus antarcticus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai453
7
  • 100px|link=Balnotasis kiras
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balnotasis kiras</td><td class="smwtype_str">Larus marinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švietenžuvės
Švietenžuvės707
3
  • 100px|link=Cyclothone pallida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cyclothone pallida</td><td class="smwtype_str">Cyclothone pallida</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai163
1
  • 100px|link=Europinis žalvarnis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Europinis žalvarnis</td><td class="smwtype_str">Coracias garrulus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai6,669
3
  • 100px|link=Anthus antarcticus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anthus antarcticus</td><td class="smwtype_str">Anthus antarcticus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai194
1
  • 100px|link=Geltonsnapė smailiauodegė antis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geltonsnapė smailiauodegė antis</td><td class="smwtype_str">Anas georgica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Pietų Džordžijos ir Pietų Sandvičo Salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Astriečiai
Astriečiai24,686
4
  • 100px|link=Matricaria matricarioides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Matricaria matricarioides</td><td class="smwtype_str">Matricaria matricarioides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai3,294
1
  • 100px|link=Solanum tuberosum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Solanum tuberosum</td><td class="smwtype_str">Solanum tuberosum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dedešviečiai
Dedešviečiai4,331
1
  • 100px|link=Burretiodendron yunnanense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Burretiodendron yunnanense</td><td class="smwtype_str">Burretiodendron yunnanense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Erikiečiai
Erikiečiai3,432
2
  • 100px|link=Empetrum rubrum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Empetrum rubrum</td><td class="smwtype_str">Empetrum rubrum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai5,311
4
  • 100px|link=Acaena magellanica
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai8,204
8
  • 100px|link=Cerastium arvense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerastium arvense</td><td class="smwtype_str">Cerastium arvense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gyslotiečiai
Gyslotiečiai547
1
  • 100px|link=Callitriche antarctica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Callitriche antarctica</td><td class="smwtype_str">Callitriche antarctica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kapariečiai
Kapariečiai3,903
6
  • 100px|link=Brassica napus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brassica napus</td><td class="smwtype_str">Brassica napus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai2,390
1
  • 100px|link=Pratia repens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pratia repens</td><td class="smwtype_str">Pratia repens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijiečiai
Lelijiečiai10,460
1
  • 100px|link=Allium schoenoprasum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allium schoenoprasum</td><td class="smwtype_str">Allium schoenoprasum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Notreliečiai
Notreliečiai11,634
1
  • 100px|link=Lamium purpureum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lamium purpureum</td><td class="smwtype_str">Lamium purpureum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pupiečiai
Pupiečiai23,535
3
  • 100px|link=Lotus corniculatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lotus corniculatus</td><td class="smwtype_str">Lotus corniculatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai2,580
1
  • 100px|link=Androsace ovalifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Androsace ovalifolia</td><td class="smwtype_str">Androsace ovalifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Raudiečiai
Raudiečiai13,583
4
  • 100px|link=Galium antarcticum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Galium antarcticum</td><td class="smwtype_str">Galium antarcticum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai1,266
2
  • 100px|link=Rumex acetosella
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rumex acetosella</td><td class="smwtype_str">Rumex acetosella</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai4,314
3
  • 100px|link=Anthriscus sylvestris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anthriscus sylvestris</td><td class="smwtype_str">Anthriscus sylvestris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai16,945
20
  • 100px|link=Agrostis canina
  • pilnas sąrašas
Vikšriečiai
Vikšriečiai506
3
  • 100px|link=Juncus filiformis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juncus filiformis</td><td class="smwtype_str">Juncus filiformis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai3,514
4
  • 100px|link=Anemone lipsiensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anemone lipsiensis</td><td class="smwtype_str">Anemone lipsiensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.