FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Phrymaceae
Phrymaceae

? Phrymaceae ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Lamiales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Airija (2), Argentina (4), Australija (8), Austrija (2), Bahamai (1), Belgija (1), Bolivija (2), Butanas (1), Danija (2), Ekvadoras (3), Etiopija (2), Farerai (1), Gruzija (1), Gvatemala (5), Gvinėja (1), Hondūras (2), Indija (6), Islandija (1), Ispanija (2), Japonija (5), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (43), Kamerūnas (1), Kanada (5), Kazachija (1), Kinija (19), Kolumbija (2), Kosta Rika (4), Laosas (1), Lenkija (1), Libanas (1), Madagaskaras (1), Meksika (31), Naujoji Zelandija (8), Nepalas (5), Nikaragva (3), Norvegija (2), Nyderlandai (2), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (5), Prancūzija (3), Rusija (1), Salvadoras (2), Saudo Arabija (1), Suomija (1), Taivanas (9), Tanzanija (1), Ukraina (1), Urugvajus (1), Venesuela (2), Vengrija (1), Vietnamas (1), Vokietija (4), Čekija (1), Čilė (6), Švedija (4). 

Gentys Redaguoti

  1.  ? Berendtiella ?, ?
  2.  ? Dodartia ?, ?
  3.  ? Elacholoma ?, ?
  4.  ? Glossostigma Wight, Arn., ?
  5.  ? Hemichaena ?, ?
  6.  ? Lancea ?, ?
  7.  ? Leucocarpus ?, ?
  8. Žiopnis - Mazus Lour., ? [27]
  9. Puikūnas - Mimulus ?, ? [61]
  10.  ? Phryma L., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 11 šeimų  
   
  Eilė
Notreliečiai
(Lamiales)
   
        ? rūšių
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Phrymaceae)
  ? genčių  
         
  dar 67 eilės  

Išnašos Redaguoti