FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Phoenicopteridae
Greater Flamingoes (Phoenicopterus roseus) W2 IMG 0072
Phoenicopteridae

Flaminginiai - Phoenicopteridae Linnaeus, 1758, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Phoenicopteriformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (1), Angola (3), Antarktida (1), Argentina (4), Aruba (1), Australija (1), Austrija (3), Bachreinas (2), Bahamai (1), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (3), Botsvana (2), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (1), Danija (4), Dominikos Respublika (1), Egiptas (3), Ekvadoras (3), Estija (2), Etiopija (1), Gajana (1), Gambija (1), Graikija (2), Haitis (1), Hondūras (1), Indija (3), Ispanija (3), Italija (2), Izraelis (2), Jamaika (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (2), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (5), Kaimanų salos (1), Kanada (1), Kazachija (2), Kenija (3), Kolumbija (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kuba (1), Lenkija (2), Libanas (1), Libija (1), Madagaskaras (3), Marokas (2), Mauritanija (3), Meksika (2), Namibija (2), Norvegija (3), Nyderlandai (2), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (2), Pakistanas (1), Palestina (1), Panama (1), Paragvajus (1), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (3), Portugalija (2), Prancūzija (3), Puerto Rikas (1), Rusija (2), Seišeliai (1), Senegalas (1), Sirija (1), Svazilandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (3), Terksas ir Kaikosas (1), Tunisas (2), Turkija (2), Turkmėnija (2), Uganda (1), Urugvajus (1), Uzbekija (2), Vakarų Sachara (2), Venesuela (2), Vokietija (5), Zimbabvė (1), Čilė (4), Šri Lanka (1), Švedija (3). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Pažeidžiami (1), Beveik nykstantys (3), Nekeliantys susirūpinimo (2).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Phoeniconaias Gray, 1869
  2. Flamingai - Phoenicopterus Linnaeus, 1758
  1.  ? Phoenicoparrus ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 1 šeima  
   
  Būrys
Flaminginiai paukščiai
(Phoenicopteriformes)
   
        5 rūšys
  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Flaminginiai
(Phoenicopteridae)
  1 Gentis
Flamingai
(Phoenicopterus)

  dar 27 būriai  

Išnašos Redaguoti