FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Phaethornis aethopyga
Phaethornis aethopyga
Apsaugos būklė
Status iucn3.1 NT lt.svg
Beveik nykstantys (IUCN 3.1)

? Phaethornis aethopyga Zimmer, 1950, (Apodiformes) būrio (Trochilidae) šeimos (Phaethornis) genties paukščių rūšis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Šis paukštis turi rusvą papilvę, užpakalį ir uodegą su baltais ruožais. Gerklė tamsios spalvos. Patelės turi ilgesnę uodegą ir yra blyškesnės nei patinai.

Biologija Redaguoti

Randami tik sausuose miškuose su dažnai kintančia temperatūra, ypatingai netoli upelių.

Mityba Redaguoti

Maitinasi gėlių nektaru, dažniausiai raudonos arba orandžinės spalvos vamzdelių formos žiedais. Taip pat gali maitintis smulkiais vabzdžiais ir vorais.

Paplitimas Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Phaethornis aethopyga. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • 2011 IUCN Red List. The IUCN Red List of Threatened Species.
  • Phaethornis longuemareus (Sibley and Monroe 1990, 1993) has been split into P. striigularis and P. longuemareus following AOU (2002) and P. atrimentalis following SACC (2005). Phaethornis aethopyga is recognised as a valid species as distinct from P. longuemareus following SACC (2010).

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 2 šeimos   dar 24 rūšys
       
  Būrys
Čiurliniai paukščiai
(Apodiformes)
    Gentis
Saulėtieji kolibriai
(Phaethornis)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Kolibriniai
(Trochilidae)
    Rūšis
(Phaethornis aethopyga)

Išnašos Redaguoti