FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Phaethontidae
Paille2007-12-23-
Phaethontidae

Fajetoniniai - Phaethontidae Brandt, 1840, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Pelecaniformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (2), Angilija (2), Antarktida (1), Antigva ir Barbuda (2), Aruba (1), Australija (2), Bahamai (1), Belizas (1), Bermudai (2), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (2), Dominika (2), Dominikos Respublika (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Fidžis (1), Grenada (2), Guamas (1), Gvadelupa (2), Haitis (1), Indonezija (1), JAV Mergelių salos (2), JAV mažosios salos (2), Jamaika (1), Japonija (2), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kaimanų salos (1), Kalėdų sala (2), Kamerūnas (1), Kanada (3), Kinija (1), Kiribatis (2), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Komorai (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Kuko Salos (2), Madagaskaras (3), Malaizija (1), Marianos Šiaurinės Salos (2), Martinika (3), Maršalo salos (2), Mauricijus (2), Meksika (2), Mikronezija (2), Montseratas (2), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (2), Naujoji Zelandija (1), Nyderlandų Antilai (2), Panama (2), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (2), Pitkerno salos (1), Portugalija (1), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (1), Samoa (1), San Tomė ir Prinsipė (2), Seišeliai (2), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (2), Sent Lusija (2), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Somalis (1), Taivanas (1), Terksas ir Kaikosas (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (2), Venesuela (1), Čilė (2), Šv. Elenos sala (1), Žaliasis Kyšulys (1). 

Gentys Redaguoti

  1. Fajetonai - Phaethon Linnaeus, 1758

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Phaethontidae. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=136992 on 2011-02-19

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 7 šeimos  
   
  Būrys
Irklakojiniai paukščiai
(Pelecaniformes)
   
        3 rūšys
  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Fajetoniniai
(Phaethontidae)
  1 Gentis
Fajetonai
(Phaethon)

  dar 27 būriai  

Išnašos Redaguoti