FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Carapidae
Perlažuvinės

Perlažuvinės - Carapidae David Starr Jordan, 1902, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Ophidiiformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (3), Alžyras (1), Amerikos Samoa (1), Angola (1), Antarktida (1), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (1), Australija (22), Bahamai (6), Barbadosas (2), Belizas (1), Beninas (1), Bermudai (3), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (2), Dominika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Džibutis (1), Ekvadoras (2), Farerai (1), Fidžis (7), Filipinai (7), Gabonas (3), Gana (3), Graikija (1), Gruzija (1), Guamas (8), Gvadelupa (1), Gvinėja (1), Indija (3), Indijos Vandenyno Britų Sritis (2), Indonezija (10), Ispanija (4), Italija (5), Izraelis (2), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (8), Jemenas (2), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (17), Kaimanų salos (2), Kamerūnas (1), Kanada (1), Kenija (3), Kinija (3), Kiribatis (6), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Komorai (3), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (2), Kuba (4), Kuko Salos (3), Liberija (4), Madagaskaras (11), Malaizija (1), Marianos Šiaurinės Salos (2), Maršalo salos (3), Mauricijus (3), Meksika (11), Mikronezija (6), Montseratas (1), Mozambikas (9), Naujoji Kaledonija (4), Naujoji Zelandija (7), Nigerija (1), Nyderlandų Antilai (2), Panama (8), Papua Naujoji Gvinėja (11), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (6), Pitkerno salos (1), Portugalija (1), Prancūzija (9), Prancūzijos Gviana (2), Prancūzijos Pietų Sritys (1), Prancūzijos Polinezija (12), Puerto Rikas (3), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (1), Saliamono Salos (2), Samoa (2), Saudo Arabija (1), Seišeliai (4), Senegalas (2), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Siera Leonė (1), Somalis (1), Sudanas (1), Surinamas (2), Tailandas (3), Taivanas (10), Tanzanija (1), Togas (1), Tonga (2), Tunisas (2), Tuvalu (1), Vakarų Sachara (1), Vanuatu (3), Vietnamas (1), Volisas ir Futūna (3), Čilė (1), Šri Lanka (2), Švedija (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Pošeimiai Redaguoti

  1.  ? Carapinae ?, ? [0-0]
  2.  ? Pyramodontinae ?, ? [0-0]
  3.  ? Tetragondacninae ?, ? [0-0]

Gentys Redaguoti

  1.  ? Carapus Rafinesque, 1810
  2.  ? Echiodon Thompson, 1837
  3.  ? Encheiliophis ?, ?
  4.  ? Encheliophis Mueller, 1842
  5.  ? Enchelyophis ?, ?
  6.  ? Eurypleuron Markle, Olney, 1990
  7.  ? Onuxodon ?, ?
  8.  ? Pyramodon Smith, Radcliffe, 1913
  9.  ? Snyderidia ?, ?
  10.  ? Tetragondacnus ?, ?

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Carapidae. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125504 on 2011-02-18
  • Nelson, Joseph, S. (2006). Fishes of the World. John Wiley & Sons, Inc. ISBN 0471250317. 
  • Nielsen, J. G., D. M. Cohen, D. F. Markle, and C. R. Robins. 1999. FAO species catalogue. Vol. 18. Ophidiiform fishes of the world (Order Ophidiiformes). An annotated and illustrated catalogue of pearl-fishes, cusk-eels, brotulas and other ophidiiform fishes known to date. FAO Fisheries Synopsis. No. 125. [1]
  • Carapidae Report on Integrated Taxonomic Information System (ITIS)

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 4 šeimos  
   
  Būrys
Brotulės
(Ophidiiformes)
   
        113 rūšių
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Perlažuvinės
(Carapidae)
  21 gentis  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti