FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Pentaphylacaceae
Nachi8448
Pentaphylacaceae

? Pentaphylacaceae Engl., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Theales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (2), Angilija (1), Argentina (1), Belizas (4), Bolivija (15), Brazilija (16), Brunėjus (4), Burundis (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (3), Egiptas (3), Ekvadoras (18), Etiopija (1), Fidžis (2), Filipinai (14), Gabonas (1), Gajana (8), Gruzija (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (7), Haitis (2), Hondūras (6), Honkongas (10), Indija (8), Indonezija (55), Ispanija (2), Jamaika (3), Japonija (10), Jungtinės Amerikos Valstijos (8), Kambodža (3), Kinija (85), Kolumbija (33), Kosta Rika (10), Kuba (4), Kuko Salos (1), Laosas (6), Libanas (1), Malaizija (29), Martinika (1), Meksika (17), Mianmaras (6), Mikronezija (1), Nepalas (5), Nigerija (1), Nikaragva (6), Nyderlandų Antilai (1), Panama (6), Papua Naujoji Gvinėja (27), Peru (21), Pietų Korėja (4), Prancūzijos Gviana (2), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Ruanda (1), Salvadoras (5), Samoa (2), Saudo Arabija (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sudanas (1), Surinamas (2), Tailandas (6), Taivanas (22), Tanzanija (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Uganda (1), Vanuatu (2), Venesuela (23), Vietnamas (14), Vokietija (3), Šri Lanka (5), Švedija (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (6), Nykstantys (6), Pažeidžiami (14), Beveik nykstantys (4), Nekeliantys susirūpinimo (4), Trūksta duomenų (1).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Adinandra ?, ?
  2.  ? Anneslea ?, ?
  3.  ? Archboldiodendron ?, ?
  4.  ? Balthasaria ?, ?
  5.  ? Cleyera Thunb., ?
  6. Eurija - Eurya Thunb., ?
  7.  ? Freziera ?, ?
  8.  ? Pentaphylax ?, ?
  9.  ? Symplococarpon ?, ?
  10.  ? Taonabo ?, ?
  11. Brukštis - Ternstroemia Mutis, L. f., ?
  12.  ? Ternstroemiopsis ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 12 šeimų  
   
  Eilė
Arbatmediečiai
(Theales)
   
        ? rūšių
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Pentaphylacaceae)
  ? genčių  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti