FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Pedaliaceae
Pedaliaceae

Pedalijiniai - Pedaliaceae ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Scrophulariales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Argentina (1), Armėnija (1), Australija (2), Azerbaidžanas (1), Bahamai (1), Belgija (1), Belizas (1), Beninas (4), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (1), Botsvana (7), Brazilija (1), Bulgarija (1), Burkina Fasas (4), Burundis (2), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (2), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Etiopija (2), Filipinai (1), Gabonas (1), Gajana (1), Gana (2), Graikija (1), Gvatemala (1), Hondūras (1), Indija (1), Indonezija (2), Irakas (1), Iranas (1), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (2), Jemenas (1), Jordanija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (6), Kambodža (1), Kamerūnas (3), Kazachija (1), Kenija (5), Kinija (2), Kolumbija (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Laosas (1), Libanas (1), Liberija (2), Madagaskaras (9), Majotas (2), Makedonija (1), Malaizija (1), Malavis (2), Malis (3), Malta (1), Marokas (1), Mauricijus (1), Mauritanija (2), Meksika (1), Mianmaras (1), Mongolija (1), Mozambikas (6), Namibija (14), Nepalas (1), Nigerija (2), Nigeris (2), Nikaragva (1), Pakistanas (1), Panama (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (12), Pietų Korėja (2), Portugalija (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Rusija (2), Salvadoras (1), Saudo Arabija (1), Senegalas (4), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Sirija (1), Somalis (2), Sudanas (4), Surinamas (1), Svazilandas (2), Tadžikija (1), Tailandas (2), Taivanas (1), Tanzanija (7), Togas (2), Tunisas (1), Turkija (1), Turkmėnija (1), Uganda (3), Ukraina (1), Uzbekija (1), Venesuela (1), Vietnamas (1), Vokietija (1), Zambija (6), Zimbabvė (3), Čadas (1), Šiaurės Korėja (1), Šri Lanka (2), Švedija (1)..

Gentys Redaguoti

  1. Ragišius - Ceratotheca Endl., ?
  2.  ? Dewinteria ?, ?
  3.  ? Dicerocaryum ?, ?
  4.  ? Linariopsis ?, ?
  5. Pedalija - Pedalium ?, ?
  6.  ? Pterodiscus ?, ?
  7.  ? Rogeria ?, ?
  8.  ? Sesamothamnus ?, ?
  9. Sezamas - Sesamum L., ?
  10.  ? Trapella ?, ?
  11.  ? Uncarina ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 11 šeimų  
   
  Eilė
Bervidiečiai
(Scrophulariales)
   
        13 rūšių
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
Pedalijiniai
(Pedaliaceae)
  6 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti