FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Ostracion
Ostracion cubicus1
Paprastosios dėžiažuvės

Paprastosios dėžiažuvės - Ostracion Linnaeus, 1758, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Tetraodontiformes) būrio (Ostraciidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Australija (12), Bachreinas (1), Bahamai (2), Barbadosas (1), Beninas (1), Bermudai (1), Brazilija (3), Džibutis (1), Egiptas (4), Ekvadoras (1), Eritrėja (3), Etiopija (3), Fidžis (7), Filipinai (10), Guamas (3), Gvadelupa (3), Haitis (2), Indija (6), Indijos Vandenyno Britų Sritis (2), Indonezija (9), Iranas (1), Izraelis (2), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (2), Japonija (13), Jemenas (1), Jordanija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (13), Kenija (2), Kinija (6), Kiribatis (2), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Komorai (2), Kosta Rika (1), Kuko Salos (4), Kuveitas (1), Madagaskaras (5), Malaizija (5), Marianos Šiaurinės Salos (2), Maršalo salos (2), Mauricijus (8), Meksika (3), Mikronezija (5), Mozambikas (4), Naujoji Kaledonija (2), Omanas (2), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (4), Pietų Afrikos Respublika (5), Pietų Korėja (1), Prancūzija (2), Prancūzijos Polinezija (8), Reunjonas (3), Saliamono Salos (4), Samoa (3), Saudo Arabija (4), Seišeliai (3), Sent Kitsas ir Nevis (1), Singapūras (3), Somalis (1), Sudanas (4), Tailandas (4), Taivanas (4), Tanzanija (3), Tonga (2), Vanuatu (2), Vietnamas (4), Volisas ir Futūna (1), Čilė (1), Šri Lanka (5)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Ostracion cyanurus Rüppell, 1828
  2.  ? Ostracion cubicus Linnaeus, 1758
  3.  ? Ostracion immaculatus Temminck, Schlegel, 1850
  4.  ? Ostracion meleagris Shaw, 1796
  5.  ? Ostracion nasus Bloch, 1785
  6.  ? Ostracion rhinorhynchos Bleeker, 1852
  7.  ? Ostracion solorensis Bleeker, 1853
  8.  ? Ostracion trachys Randall, 1975
  9.  ? Ostracion whitleyi Fowler, 1931

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
      9 rūšys
  Būrys
Pūsliažuvės
(Tetraodontiformes)
    Gentis
Paprastosios dėžiažuvės
(Ostracion)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Dėžiažuvinės
(Ostraciidae)

Išnašos Redaguoti